TimberRoad perävaunu???

13.06.2024 7.00


TimberRoad perävaunu on pääosin aluksi kuusipankkoinen, joka sopii kuidulle, tukille, ja kolmoselle - mutta ilman pankonsiirtolaitteita.

sp-vaunun mittapiirros

TimberRoad perävaunun pankkojen jako tulee niistä kokemuksista ja mitoituksista, mitkä on huomattu toimiviksi junapankkovaunuissa jo yli 40 vuoden käyttökokemuksilla. On huomioitava, että junavaunut lastataan samoilla puilla ja samoilla nostureilla , sekä niitten purku tehdaspäissä tehdään samoilla purkukoneilla, ja homma pelittää tehokkaasti, ilman täysin turhaa ja aikaa vievää pankkojen siirtelyä.

Tuleeko kuusipankkoiset???

TimberRoad perävaunu on kuusipankkoinen, ja se on täysin kiinteäpankkoinen. Pankkojako on opeteltu junavaunujen pankoissa, ja se on siten " pomminvarmasti" myöskin  toimiva ja helppokäyttöinen.



TimberRoad 1. perävaunu on perinteisellä totutulla perävaunutekniikalla valmistettu. Sen kuusipankkoisuus tuo lähes neljänsadan kilon säästön . ja sen kiinteäpankkoisuus tuo likimain toiset 400kg painosäästöt. TR1. perävainu tehdään omapainoltaan alle 7000 kiloiseksi ja sen kakkosversio TR.2 on nelipankkoinen ja painoltaan noin 6.500kg.

TimberMaxx perävaunurunko

TimberRoad aero+ perävaunumalli tulee testiajoihin TimberRoad projektin kakkosvaiheessa, kun perusasiat on saatu ajettua ruutuihin. Tr aero+ raakapuuvaunu on räätälöity kaikilta osin raakapuun tuottavien ja turvallisten kuljetusten ehdoilla, ja se onkin kaikilta osiltaan täysin uutta suunnittelu,-, materiaali-, tuotanto-, ja pinnoitetekniikkaa. XXhj.13.6.2024 

22.07.2024 17.30Metsäalalla investoidaan - lähde mukaan mainoksella syksyn Metsäalan Ammattilehteen
22.07.2024KATSO TÄSTÄ 19.7. LÄHETYS! - Ammattilehti on tuottanut viikoittaisen uutislähetyksen jo 220. perjantaina peräkkäin tarjoten kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreimmat kuulumiset tiiviinä reilun puolen tunnin pakettina.
28.06.2024 13.00LUE TÄSTÄ! Kesän jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt
25.07.2024 3.00Stora Enso on nimittänyt uuden talousjohtajan sekä uuden johtajan Packaging Solutions -divisioonalle
25.07.2024 0.07Kilpailu EU-rahoituksesta koveni - Suomen liikennehankkeille 39,11 miljoonaa euroa
24.07.2024 17.00Pankkoleveyden 2.60 käyttö tuo 2.5 m3 lisätilan.
24.07.2024 16.00Miksi teimme pankkoihimme triplavaimentimen".- jokainenhan ymmärtää nyt sen, että miksi teemme siitä nyt 100%:sesti muovittoman.
24.07.2024 15.00Kertausta:- "NIPPU LISÄÄ" nyky-yhdistelmään - ja pelkällä pankkovaihdolla.
24.07.2024 13.00Puutavara-autovalmistajat asettavat apurunkorakenteitten lujuus- ja jäykkyysvaatimukset.cc.
24.07.2024 11.00engcon tuo markkinoille risukouran

Siirry arkistoon »