TimberRoad perävaunu.

24.01.2023 18:00


TimberRoad perävaunu on pääosin aluksi kuusipankkoinen, joka sopii kuidulle, tukille, ja kolmoselle - mutta ilman pankonsiirtolaitteita.

sp-vaunun mittapiirros

TimberRoad perävaunun pankkojen jako tulee niistä kokemuksista ja mitoituksista, mitkä on huomattu toimiviksi junapankkovaunuissa jo yli 40 vuoden käyttökokemuksilla. On huomioitava, että junavaunut lastataan samoilla puilla ja samoilla nostureilla , sekä niitten purku tehdaspäissä tehdään samoilla purkukoneilla, ja homma pelittää tehokkaasti, ilman pankkojen siirtelyä.

Tuleeko kuusipankkoiset???

TimberRoad perävaunu on kuusipankkoinen, ja se on täysin kiinteäpankkoinen. Pankkojako on opeteltu junavaunujen pankoissa, ja se on siten " pomminvarmasti" myöskin  toimiva ja helppokäyttöinen.



TimberRoad 1. perävaunu on perinteisellä totutulla perävaunutekniikalla valmistettu. Sen kuusipankkoisuus tuo lähes neljänsadan kilon säästön . ja sen kiinteäpankkoisuus tuo likimain toiset 400kg painosäästöt. TR1. perävainu tehdään omapainoltaan alle 7000 kiloiseksi ja sen kakkosversio TR.2 on nelipankkoinen ja painoltaan noin 6.500kg.

TimberMaxx perävaunurunko

TimberRoad aero+ perävaunumalli tulee testiajoihin TimberRoad projektin kakkosvaiheessa, kun perusasiat on saatu ajettua ruutuihin. Tr aero+ raakapuuvaunu on räätälöity kaikilta osin raakapuun tuottavien ja turvallisten kuljetusten ehdoilla, ja se onkin kikilta osiltaan täysin uutta tekniikkaa. XXhj.24.1.2023 

31.01.2023 12:00Biotuotetehtaiden analytiikkaa kehitetään merkittävän hankerahoituksen avulla
31.01.2023 9:00Tolppaliukuesteellä on neljä tärkeää puutavarayhdistelmän liikenneturvallisuutta ja tuottavuutta parantavaa tehtävää.
31.01.2023 7:00Puutavarayhdistelmän ilmanvastuskertoimen puolitus on täysin mahdollista - hyödyt uskomattoman suuria . - CC
31.01.2023 3:00Puutavarayhdistelmän aerodynamiikkan kaksi täysin eri perusmuotoa.
31.01.2023 0:0776 tonnisten yhdistelmien omapainoissa on järkyttävän suuria painoeroja.
30.01.2023 21:12Puutavarayhdistelmän loiskuorma kasvaa ajon aikana jopa 5000 kiloon. puu76/TimberRoad
30.01.2023 15:00Pankkojen alumiinin eloksointi ja terästen kuumasinkitys on teipittömänä 100%:sesti muoviton.
30.01.2023 13:00Muovipinnoitteita on monen laatuisia, ja monen hintaisia - tässä pikku selkeytys pinnoite-eroista käuttäjille.
30.01.2023 11:00Kuumasinkitys on pienperävaunuissa kaikissa Euroopan maissa ykköspinnoite.
30.01.2023 9:00KATSO TÄSTÄ 27.1. LÄHETYS - Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa metsäkone-, maarakennus- ja kuljetusalan tuoreet kuulumiset

Siirry arkistoon »