Minimikorkuisen pankkorungon hyödyt ja haitat.

11.05.2022 8:01

Mitä matalampi pankkorunko, sitä suurempi kuormatila ja sitä paremmat ajo-ominaisuudet. Lisäksi runkokorkeus on osa yhdistemän ilmavastuspintaa , joka jarruttaa kulkua ja kerää pyörtrilyllä "loiskuormaa" yhdistelmän rakenteisiin - mitä matalampi runko, sitä pienempi ilmavastus , sekä polttoainekulutus ja loiskuorma.- Lisäksi ilmavastuspintojen aiheuttava pyörteily heikentää liikennenäkyvyyttä aiheuttaen vaaratilanteita takana-ajossa ja ohitustilanteissa.




Matalan pankkorungon haittapuoliksi on kilpailevien korkearunkoisten myyjien toimesta kerrottu olevan konepurun hankaluus , mikä on sittemmin osoittautunut tarkoituksella keksityksi harhautukseksi. - Ainut realistinen haittapuoli on matalien pankkorunkojen aiheuttamat haitat  korkearunkoisten pankkojen markkinoinnille.XXhj.3.4.2022

Seuraavaksi: Miksi Terminator pankkorunko on myös leveä ???
24.05.2022 0:07Polttoaineen hinnan tuplaantuminen tuplasi TimberRoad- kaluston polttoainesäästöt euroina..
23.05.2022 18:08Tiesitkö,että : TimberRoad projektilla ladataan lisätehoa puutavara-autoihin.
23.05.2022 15:57TimberRoad yhdistelmien säästökohteet.
23.05.2022 11:35TimberRoad siirtokuljetusten yksi tuottavuuseduista on moninkertainen punnitus.
23.05.2022 10:44Kevät TARJOUS XXL 8 aero , XXL 8.8 CE ja 10.9 aeroista, - sekä nyt myös XXL 8.8 Ce pankoista !!!
23.05.2022 10:10TimberRoad "syöttöautomallit".
23.05.2022 9:20Mikä on TimberRoad - projekti ???
23.05.2022 7:45Kourallinen kuitua painaa 300 kg-1600kg. - Kuormatilan koko määräytyy kevyimmän lajikkeen mukaisesti
23.05.2022 5:45TimberRoad yhdistelmäparin "syöttöauto".
23.05.2022 3:13Siirtoautojen osuus raakapuun maantiekuljetuksissa on nyt kovassa kasvussa.

Siirry arkistoon »