Aikoinaan punnitut pankot eivät olleet samoissa lujuusluokissa.

17.05.2022 8:20

100%:set liukuestepinnat ovat liikenneturvallisuutta.

Aikanaan punnittiin kolme markkinoitten yleisintä pinotavarapankkoa, ja niitten painot sattuivat olemaan kilolleen samat. - Mutta ne olivat lujuuksiltaan eri kestävyysluokissa.

Vaakalukema :
-144kg / Alucar Alu 70 = 7tn
-144kg / ForestKing 8  = 8tn
-144kg / Terminator XXL 8.8 = 8.8tn



Punnittujen pankkojen painoissa
ei ollut eroa, mutta lujuuksissa 15%- 25% erot teräspankkojen eduksi. - Tämä tarkoittaa, että jos ko.teräspankot olisivat alumiinisen vertailupankon kanssa samassa lujuusluokassa, olisivat ne vastaavassa suhteessa  alumiinipankkoja kevyempiä.XXhj.17.5.2022

30.06.2022 18:00Meillä 12 pankkoinen yhdistelmä on edelleenkin vallitseva, kun se Ruorsissa alkaa olla kuusipankkoinen.
30.06.2022 16:00Ruotsissa yhdistelmät tuhansiakin kiloja kevyempiä.
30.06.2022 14:00" TARJOUS XXL 8 aero , XXL 8.8 CE ja 10.9 aeroista, - sekä nyt myös XXL 8.8 CE ja 11.9CE pankoista" !!!
30.06.2022 11:00Perävaunujen painovaihtelut 6.500 kilosta 9.500kiloon
30.06.2022 10:00Puutavarakuormaimienkin painoissa tonniluokan painoeroja.
30.06.2022 8:00Alustapainoissa on yli 1000kilon eroja.
30.06.2022 6:00Nollatoleranssi tuo alustapainolle enenevää merkitystä.
30.06.2022 3:00"Terminoinnilla" yhdistelmän hankintahinnan verran lisätuottoa sen käyttöaikana.
30.06.2022 0:07Raakapuuyhdistelmän säästöt ovat oikein toteutettuina siinä luokassa, että totuuden kertominen vie pohjan uskottavuudelta.
29.06.2022 18:00"Terminoinnista" monia tuottoetuja - ja merkittävän suuruisia.

Siirry arkistoon »