Alumiinipankoilla ja lumiiniapurungoilla kevennetään vain "lompsaa"!!!

20.05.2022 6:45


Alumiinipankoilla ja alumiiniapurungoilla  puutavarayhdistelmän keventäminen  on täydellistä tietämättömyyttä ja se perustuu 70-luvun  tekniikan historiaan. Alumiinin tekniset ominaisuudet, niin materiaalisesti, kuin valmistuksellisesti syövät tänä päivänä tehokkaasti sen litrapainon tarjoamat mahdollisuudet kantavien rakenteitten kevennykseen.

Sekamittaista kuitua.

Puutavara-autossa ja perävaunussa alumiinin käyttö rajoittuu pankkoihin, ja yhden valmistajan osalta myös apurunkovarusteisiin. - Näissä kaikissa käytössä olevissa pankoissa ja autojen apurunkovarusteissa alumiinin mukanaan tuoma etu on vain tappioita- elikkä sillä helpotetaan ylimääräisern rahan kertymistä.XXhj.20.5.2020
30.06.2022 18:00Meillä 12 pankkoinen yhdistelmä on edelleenkin vallitseva, kun se Ruorsissa alkaa olla kuusipankkoinen.
30.06.2022 16:00Ruotsissa yhdistelmät tuhansiakin kiloja kevyempiä.
30.06.2022 14:00" TARJOUS XXL 8 aero , XXL 8.8 CE ja 10.9 aeroista, - sekä nyt myös XXL 8.8 CE ja 11.9CE pankoista" !!!
30.06.2022 11:00Perävaunujen painovaihtelut 6.500 kilosta 9.500kiloon
30.06.2022 10:00Puutavarakuormaimienkin painoissa tonniluokan painoeroja.
30.06.2022 8:00Alustapainoissa on yli 1000kilon eroja.
30.06.2022 6:00Nollatoleranssi tuo alustapainolle enenevää merkitystä.
30.06.2022 3:00"Terminoinnilla" yhdistelmän hankintahinnan verran lisätuottoa sen käyttöaikana.
30.06.2022 0:07Raakapuuyhdistelmän säästöt ovat oikein toteutettuina siinä luokassa, että totuuden kertominen vie pohjan uskottavuudelta.
29.06.2022 18:00"Terminoinnista" monia tuottoetuja - ja merkittävän suuruisia.

Siirry arkistoon »