Syöttöauto ???

22.05.2022 14:14

Raakapuun kuutiopaino ja kuormatilakoko.

Puhumme syöttöautosta, koska se on puutavarayhdistelmä, joka "syöttää" sahaa, tehdasta, junaa, terminaalia. tai vaikkapa siirtoautoa.- Syöttöauto on yhdistelmä, minkä työnä on kuorman  lastaus , kuljetus ja pääosin myös purku.

Raakapuun kuutiopaino ja kuormatilakoko.

Syöttöauto on itsenäiseen raakapuun siirtoon kehitetty yhdistelmätyyppi. Sen raakapuun siirtomatkat vaihtelevat muutamista kymmenistä kilometreistä satoihin kilometreihin.

Vaunussa ja terminatoreissa tilavuudeltaan samat kuormatilat =

Syöttöauto on kuormaimellinen, ja siinä kulkee mukana aina sen kuormainhydrauliikka, sekä pääosin myös kuormain. Siirtoauto on varustettu nykytekniikan tarjoamin apulaittein.XXhj.22.5.2022

30.06.2022 18:00Meillä 12 pankkoinen yhdistelmä on edelleenkin vallitseva, kun se Ruorsissa alkaa olla kuusipankkoinen.
30.06.2022 16:00Ruotsissa yhdistelmät tuhansiakin kiloja kevyempiä.
30.06.2022 14:00" TARJOUS XXL 8 aero , XXL 8.8 CE ja 10.9 aeroista, - sekä nyt myös XXL 8.8 CE ja 11.9CE pankoista" !!!
30.06.2022 11:00Perävaunujen painovaihtelut 6.500 kilosta 9.500kiloon
30.06.2022 10:00Puutavarakuormaimienkin painoissa tonniluokan painoeroja.
30.06.2022 8:00Alustapainoissa on yli 1000kilon eroja.
30.06.2022 6:00Nollatoleranssi tuo alustapainolle enenevää merkitystä.
30.06.2022 3:00"Terminoinnilla" yhdistelmän hankintahinnan verran lisätuottoa sen käyttöaikana.
30.06.2022 0:07Raakapuuyhdistelmän säästöt ovat oikein toteutettuina siinä luokassa, että totuuden kertominen vie pohjan uskottavuudelta.
29.06.2022 18:00"Terminoinnista" monia tuottoetuja - ja merkittävän suuruisia.

Siirry arkistoon »