TimberRoad yhdistelmäparin "syöttöauto".

23.05.2022 5:45

TimberRoad  yhdistelmäpain syöttöautolta vaaditaan kuljetustehoa ja hyviä maasto-ominaisuuksia. Yhdistelmien kuormatilakoko on saatava 125 kehyskuutioon ja jos on tarve neljän kolmosnipun 12.2 metrisestä vaunusta on tilavuutta löydyttävä 150m3.



Syöttöauto noutaa siirtoautolle raakapuut metsäteitten varsilta ja / tai metsäterminaaleista.Siirtoauto tuo tyhjän vaunun lastauspaikalle ja ottaa siitä syöttöauton tuoman lastatun vaunun sekä syöttöauton lastaaman autokuorman raakapuun kaukokuljetukseen.



Syöttöauton ajomatkat ovat kymmenissä kilometreissä, kun taas siirtoauton on sadoissa kilometreissä. Toimiakseen joustavasti ja kannattavasti on yhdistelmäpari varustettava älykkäillä kulunohjausjärjestelmillä, sekä riittävillä raakapuun saatavuuksilla sekä lähikuljetusmahdollisuuksilla.XXhj.23.5.2022


30.06.2022 18:00Meillä 12 pankkoinen yhdistelmä on edelleenkin vallitseva, kun se Ruorsissa alkaa olla kuusipankkoinen.
30.06.2022 16:00Ruotsissa yhdistelmät tuhansiakin kiloja kevyempiä.
30.06.2022 14:00" TARJOUS XXL 8 aero , XXL 8.8 CE ja 10.9 aeroista, - sekä nyt myös XXL 8.8 CE ja 11.9CE pankoista" !!!
30.06.2022 11:00Perävaunujen painovaihtelut 6.500 kilosta 9.500kiloon
30.06.2022 10:00Puutavarakuormaimienkin painoissa tonniluokan painoeroja.
30.06.2022 8:00Alustapainoissa on yli 1000kilon eroja.
30.06.2022 6:00Nollatoleranssi tuo alustapainolle enenevää merkitystä.
30.06.2022 3:00"Terminoinnilla" yhdistelmän hankintahinnan verran lisätuottoa sen käyttöaikana.
30.06.2022 0:07Raakapuuyhdistelmän säästöt ovat oikein toteutettuina siinä luokassa, että totuuden kertominen vie pohjan uskottavuudelta.
29.06.2022 18:00"Terminoinnista" monia tuottoetuja - ja merkittävän suuruisia.

Siirry arkistoon »