Renault Trucks tuo puuauton Finnmetkoon

27.05.2022 4.49

RenaultTrucksCSarja_Puuauto_4.jpg

Renault Trucks esittelee FinnMETKO -näyttelyssä osastolla 327 uuden C-sarjan alustalle rakennetun puuauton. Metsä- ja maanrakennusalojen suurtapahtuma FinnMETKO järjestetään Jämsässä 1.-3.9.2022. Esillä on Renault Trucksin laajaa mallistoa ja puuauton lisäksi C-sarjan tienhoitoauto sekä D-sarjan huoltoauto.

Renault Trucks Kerax puuautoja toimitettiin vuosien 2008-2010 aikana useille suomalaisille asiakkaille.  Uudet polttoainetehokkaat ja raskaisiin töihin tehdyt Renault Trucks C- ja K-sarjat ovat löytäneet hyvin jalansijaa ja asiakaskuntaa Suomessa. Uusi Finnmetkoon rakenteilla oleva puuauto on Renault Trucks C 520 8x4 Alucarin puuautovarustuksella. Alusta sopii puuautoksi erittäin hyvin keveytensä ja muiden ominaisuuksiensa ansiosta.

RenaultTrucksCSarja_Puuauto_1.jpg

‘’Odotukset FinnMetkoa kohtaan ovat korkealla. Olemme tapahtumassa toista kertaa ja jälleen kerran laajentuneella tuoterepertuaarilla. Rakennamme Suomeen ensimmäistä kertaa 12 vuoteen puuauton, jonka ensisesittely on Finnmetkossa. Renault Trucks puuautoja on tehty useita T-, C ja K alustoille, ja niitä on myyty esim. Skotlantiin, Norjaan, Kameruniin sekä lukuisiin muihin maihin. Polttoainetehokkaaksi ja järeäksi puuautoksi Suomenkin olosuhteisiin Renault Trucks soveltuu myös varsin hyvin. On hienoa, että pääsemme pian näyttämään suurelle yleisölle uudenlaista puuautovaihtoehtoa’’, Volvo Finland Ab:n Renault Trucks myyntijohtaja Pasi Gerpe sanoo.

Renault Trucks esittelykalusto FinnMETKO 2022 -näyttelyssä osastolla 327:

  • Renault Trucks C 520 8x4 Alucar puuvarustuksella
  • Renault Trucks C 520 8x4 tienhoitoauto, Pajakulman päällirakenteella
  • D14 täydellä NEK Oy:n toimittamalla huoltoautokorilla

Osastolla tutustuttavina on kolme vakuuttavaa esitystä Renault Trucks  -tuotteista: C520 8x4 tridem puuautovarustuksella sekä C520 8x4 tridem tienhoitovarustuksella. Molemmat autot on varustettu 13-litraisella 520 hevosvoimaa tuottavalla DTI 13 -moottorilla sekä mukavalla ja toimintavarmalla 12-portaisella Optidriver -vaihteistolla. Tässä automatisoidussa vaihteistossa on ryömintävaihteet sekä lisäksi Off Road -toiminto varmistamassa etenemistä haastavissa olosuhteissa. NEK Oy:n FIXER -konsepti huoltoauto on osastolla rakennettuna Renault Trucks D 14 alustalle. Fixerissä esitellään kehitystyön uutuudet ja viimeiset yksityiskohdat jotka entisestään parantavat käyttökokemusta ja työskentelytehokkuutta.

’’Puuauton esittelyn lisäksi haluamme esitellä viime vuonna uudistuneita malleja yleisesti. Uudistuksessa raskaat Renault Trucks-mallit saivat lukuisia asiakkaitamme työtä helpottavia ja polttoainetaloutta parantavia ominaisuuksia. Voimansiirtolinjan optimointi, uudistunut maastontunteva vakionopeudensäädin sekä kehittyneet Eco-paketit parantavat polttoainetaloutta. Kuljettajan mukavuus parantui mm. uuden ohjauspyöränsäädön, äänieristyksen, uudistuneen sängyn ja uusien penkkien myötä’’, kertoo Juha Mattila, Renault Trucksin tuotepäällikkö.

13.04.2024KATSO TÄSTÄ MANSEN MÖRINÄT LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
05.04.2024Nopeitten toimitusten varastopankot / huhtikuu 2024.
19.04.2024 7.00Lujat, ja ultralujat teräkset kuumasinkittynä ovat ehdotomia perusmateriaaleja puutavara-autovarusteissa.
19.04.2024 3.00Finnveran Rahoitus ja kasvu -katsaus: Valtiontukikilpailu on Suomelle myrkkyä
19.04.2024 0.07"ONKkO LAIKKA MAHOLLIST" : - Ruukilta markkinoiden lujin säänkestävä rakenneteräs/ 2011
18.04.2024 18.00Alumiinipankkojen muutos muovittomiksi on äärihelppoa.
18.04.2024 17.00TimberMaxx pankkomallisto jatkaa 100%:sella muovittomuudella.
18.04.2024 15.00Terminatorit toimitetaan ilman muoviteippejä.
18.04.2024 13.00Puutavaryhdistelmien massat ovat kasvaneet ja nippusidonta uudistuu - pankkojen kuormatila ja liikenneturvallisuus ovat nyt pankkohankinnoissa ratkaisevassa asemassa.
18.04.2024 11.00Rautapankko ruostuu, mutta Terminator ja TimberMaxx on ruostumaton.

Siirry arkistoon »