Raakapuunsiirron todellinen pitkien siirtymien itsenäisten toimintojen "superjuna".

22.01.2023 15.00

https://asiakas.kotisivukone.com/files/terminator-xxl.kotisivukone.com/.album/1414251556548_1_small.jpg

Junakuljetusten kilpailuun on tehtävissä 120 tonninen yhdistelmä, joko kuormaimella tai ilman. Paketista voi rakentaa todellisen superjunan joka on joko täysin itsenäinen omalla nosturilla kuormattavissa ja purettavissa. Toinen vaihtoehto on tämä kevytversio ilman nosturia ja nosturihydrauliikkaa - sillä ajetaan terminaalista tehtaalle ja kuormaukset erilliskuormaajilla.

https://asiakas.kotisivukone.com/files/terminator-xxl.kotisivukone.com/.album/1416032577763_1_small.jpg

Omapainoa tällä 120 tonnin kokonaispainon kuormaimellisella yhdistelmällä noin 30 tonnia ja ilman kuormainlaitteita 24 tonnia kuormaa se ottaa noin 90 tonnia ja siirtoautoversiona 96 tonnia tonnia.

https://asiakas.kotisivukone.com/files/terminator-xxl.kotisivukone.com/.album/1417941186483_1_small.jpg

Toimiakseen se tarvitsee nosturille siirtolaitteen sekä autoon, että perävaunuun. samaren sen notkeus rajoittuu auton ja perävaununn lisäpituuksien vuoksi.

https://asiakas.kotisivukone.com/files/terminator-xxl.kotisivukone.com/.album/1417941186037_1_small.jpg

Kuormaajan ulottuvuutta tarvitaan vain 10.5 metriä ja riittävä nostomomentti on 12 tonnimetriä. Kuormaimen voi valita totutusti hytillä, tai ilman.

https://asiakas.kotisivukone.com/files/terminator-xxl.kotisivukone.com/.album/1414251559418_1_small.jpg

Superkantava ja supertilava 120 tonninen 165 kehyskuutioinen yhdistelmä on myös pitkä. Sen kääntösäde on oikein mitoitettuna kuitenkin kohtuullinen ja se toimii rajoitetusti myös hyväkääntöpaikkaisilla metsäautoteillä.XXhj.22.1.2023

------------------------------------------------------------

Ps. Olemme tilanneet Di. Olavi H Koskiselta tuottavuusvertailun nykytekniikan automalleista verrattuna junan kuljetustaksoihin eri ajomatkoilla. Molemmissa vertailukohjana on energiankulutus = ilman energiaveroja.

21.04.2024KATSO TÄSTÄ MAAMESS 2024 -LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
19.04.2024 9.00Metsäalalla investoidaan - nyt kannattaa markkinoida!
05.04.2024Nopeitten toimitusten varastopankot / huhtikuu 2024.
23.04.2024 17.00Terminator - tekniikkaa : Tuotekehittely.
23.04.2024 15.00Kaksi kovaa tuovat lisätuloja, ja toinen ja kolmas turvallisuutta.
23.04.2024 13.00Kuumasinkitys - ruostumaton ja muoviton vaihtoehto Terminatorien ja TimberMaxxien viimeistelyyn.
23.04.2024 11.00Totuus puutavarapankkojen kuormatilojen pinta-alaeroista ja syistä suuriin eroihin......puu76 -- (Artikkeli vuodelta 2014)
23.04.2024 10.00Illuusio alumiinipankkojen keveydestä , turvallisuudesta, ja tuottavuudesta on tekniikan historiaa.
23.04.2024 9.00Terminator ja TimberMaxx- tekniikkaa : Tuotekehittely.
23.04.2024 7.00HydSupply hakee osaajia palvelukseensa - katso tästä lisätietoja...

Siirry arkistoon »