TimberRoad perävaunu on suunnitteilla.

17.08.2022 13:00

Tuleeko kuusipankkoiset???

TimberRoad perävaunumallimme poikkeaa kuvan vaunusta hieman, mutta monelta osin. Vaunun pankkojako on poikkeava, ja pankot ovat kiinteästi paikallaan, ja toimivat samanaikaisesti pankkoina , ja vaunun välipalkkeina. 

Perusjuhta muuntuu helposti 68 tonniseksi viidennen akselin lisäyksellä. Tämä vaunu käy myöhemmin 12m nelikon perään.

TimberRoad perävaunu on myös mitoitukseltaan kuvan perusvaunusta poikkeava. Pituus on puolisen metriä lyhyempi ja sen korkeus minimoidaan 3.30m pankkokorkeudelle. Tr-perävaunun  akselinvälit muuttuvat ja sen runkorakenne on täysin perinnerungoista poikkeava.



TimberRoad perävaunumallin muutoksilla parannetaan kantavuutta, ajettavuutta, ja minimoidaan polttoainekulutuksia, sekä loiskuormakokoja. - Liikenneturvallisuuden parannus näkyvyyden, nippusidonnan ja ajettavuuden osalta otetaan vakavasti huomioon TR-perävaunuprojektissamme. XXhj.17.8.2022
01.10.2022 0:07KATSO TÄSTÄ VIIKON 39/2022 LÄHETYS - Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, metsä- ja maarakennusalan tuoreet kuulumiset
30.09.2022 18:26Energian hintojen korotus heijastuu kulutukseen
30.09.2022 17:00Koska liinasidonta takaa nippusidonnan pidon, ja koska se täyttä lain vaatimukset ???
30.09.2022 15:00Suomalaiselle maalämpöratkaisu voitti merkittävimmän alan kilpailun
30.09.2022 13:00FLUID Finland
30.09.2022 11:00Metsäkoneenkuljettajakoulutus on muutettava yhteishakuun erilliseksi hakukohteeksi
30.09.2022 9:00Sähköautot: Suurteholatausmahdollisuus Nurmijärvelle, Järvenpäähän ja Vihtiin
30.09.2022 7:00Nippusidonnan tärkein korjaustoimenpise on itse nippu ja sen oikeaoppinen ladonta.
30.09.2022 3:00Terminator XXL 8.8 CE 4+8 kpl:n yhdistelmäsarja kuumasinkittynä, ja teipeittä nopeasti , sekä edullisesti.
30.09.2022 0:03Nippusidonnan järkevä ja turvallinen ohjeistus puuttuu - mutta saadaanko se aikaiseksi ennen seuraavaa "Konginkangasta".

Siirry arkistoon »