Mutta mistä tuo "TUKKIPANKKOBONUS" koostuu???

16.06.2022 10.47


"TUKKIPANKKOBONUKSEN" ensimmäinen noin 10.000 euron pikkupotti tulee heti hankintahinnasta, kun pankkoja ostetaankin vain puolet entisestä 12 kappaleesta. Sitten päiväpalkka asennuksen nopeudesta ja maantieltä loput 150.000-250.000 euroa.

Yhdeksänakselinen on mahdollista rakenta nelikon perään myös dollillisesta puoliperävaunusta. Pituus riittää kolmelle nelosnipulle!!!

Suurin osuus lisätuloista on polttoainekulujen pienennys 5 litrasta 15 litraan. Koko potti 15 litraa saadaan, kun 12 kpl alupankkoja vaihtuu aerodynaamisesti korjattuihin kuuteen Terminatorin tukkipankkoon. Autron miljoonan kilometrin oletetun käytön aikana 5 litran säästö tuo tulevan 3 euron litrahinnalla 150.000 euron lisät ja alupankkopsäästö onkin jo 450.000€.

64 tonninen Z nosturiasennuksella. Nosturi irrotettavaa mallia.

Toinen iso lisätuloerä koostuu kantavuuden kasvusta. Kantavuus kasvaa minimoidusta pankkomäärästä ja pienentyneestä loiskuormasta johtuen noin 1000kg. Tämä tuo jokaisesta ajetusta kuormasta 15 euron lisäyksen tulopuolelle. Tämä on viidessä vuodessa ja kolmen kuorman päiväajoilla 45€ x 1000kuormaa/vuosi x 5 vuotta = 225.000€.

Esimerkkiauto Scania 8x4 Z-nosturilla ja maksimitilavuuksisilla pankoilla. Kevyt!!

Tulot kasvaisivat ratkaisevan paljon, mutta tätä rajoittaa meillä Ruotsista ja Norjasta poikkeava käytäntö, joka rajoittaa meillä käyttömahdollisuuksia.- Asiaa kannattanee kehitellä rahan ja vaikkapa saatujen päästövähennystenkin kannalta. Ainut tappio tulee meille pankkovalmistajille pienentyneitten myyntimäärien johdosta.XXhj.16.6.2022
21.04.2024KATSO TÄSTÄ MAAMESS 2024 -LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
19.04.2024 9.00Metsäalalla investoidaan - nyt kannattaa markkinoida!
05.04.2024Nopeitten toimitusten varastopankot / huhtikuu 2024.
24.04.2024 7.00Traficomin katsastuksen vikatilastot julkaistu - miltei joka viides sähköauto hylättiin
24.04.2024 3.00Metso tukee kaivostoiminnan kestävää kehitystä Chilessä ja esittelee ainutlaatuisen kiertotalousratkaisun myllynvuorausten kierrätykseen
24.04.2024 0.07Viisiakselisten perävaunumallien välillä on yli 15% eroja painoissa ja kuormatilojen tilavuuksissa jopa 25% .
23.04.2024 17.00Terminator - tekniikkaa : Tuotekehittely.
23.04.2024 15.00Kaksi kovaa tuovat lisätuloja, ja toinen ja kolmas turvallisuutta.
23.04.2024 13.00Kuumasinkitys - ruostumaton ja muoviton vaihtoehto Terminatorien ja TimberMaxxien viimeistelyyn.
23.04.2024 11.00Totuus puutavarapankkojen kuormatilojen pinta-alaeroista ja syistä suuriin eroihin......puu76 -- (Artikkeli vuodelta 2014)

Siirry arkistoon »