7.Terminatoretu - ei tolpan kuormatilaa syövää yläpääviistettä.

19.06.2022 11:00

Tolpan yläpään sisäpuolinen viiste syö kuormatilakorkeutta 50mm.Kuormatilakokoa kasvatettu pinta-alalla ja tolppakäyryydellä.

Suuressa osassa puutavarapankko mallejamme on tolpan yläpäissä sisäpuolinen , ja viisteen verran kuormatilaa syövä tulojen pienennys. Viistemitta on luokkaa 50mm ja se pienentää siis kuormatilakorkeutta saman verran.- Vain uusimmissa VR junavaunupankoissa tolppaviiste on kuormatilan ulkopuolella, eikä siten pienennä kuormatilakokoa.

Tuo 50 mm kuormatilakorkeuden pienennys vastaa kolmella 5.5m raakapuunipulla vastaa 2.0m3 (kehyskuution) kuormatilakoon pienennystä.XXhj.19.6.2022

Kooste:-kuormapinta-alaerot
muodostuvat(=katso linkki):

1. Kiinnikekorkeudet                 0,8m3
2. Runkokorkeudet                   1,4m3
3. Tolppaleveydet                     2,0m3
4. Tolppakartiokkuus                 1.2m3
5. Tolppaholkit                          1,2m3
6. Taipuma- /kaarevuusennakko 3,2m3
7. Tolpan pään viiste                  2,0m3
Kuormakokoero kolmella 5.5m   11,8m3



30.06.2022 18:00Meillä 12 pankkoinen yhdistelmä on edelleenkin vallitseva, kun se Ruorsissa alkaa olla kuusipankkoinen.
30.06.2022 16:00Ruotsissa yhdistelmät tuhansiakin kiloja kevyempiä.
30.06.2022 14:00" TARJOUS XXL 8 aero , XXL 8.8 CE ja 10.9 aeroista, - sekä nyt myös XXL 8.8 CE ja 11.9CE pankoista" !!!
30.06.2022 11:00Perävaunujen painovaihtelut 6.500 kilosta 9.500kiloon
30.06.2022 10:00Puutavarakuormaimienkin painoissa tonniluokan painoeroja.
30.06.2022 8:00Alustapainoissa on yli 1000kilon eroja.
30.06.2022 6:00Nollatoleranssi tuo alustapainolle enenevää merkitystä.
30.06.2022 3:00"Terminoinnilla" yhdistelmän hankintahinnan verran lisätuottoa sen käyttöaikana.
30.06.2022 0:07Raakapuuyhdistelmän säästöt ovat oikein toteutettuina siinä luokassa, että totuuden kertominen vie pohjan uskottavuudelta.
29.06.2022 18:00"Terminoinnista" monia tuottoetuja - ja merkittävän suuruisia.

Siirry arkistoon »