7.Terminatoretu - ei tolpan kuormatilaa syövää yläpääviistettä.

19.06.2022 11:00

Tolpan yläpään sisäpuolinen viiste syö kuormatilakorkeutta 50mm.Kuormatilakokoa kasvatettu pinta-alalla ja tolppakäyryydellä.

Suuressa osassa puutavarapankko mallejamme on tolpan yläpäissä sisäpuolinen , ja viisteen verran kuormatilaa syövä tulojen pienennys. Viistemitta on luokkaa 50mm ja se pienentää siis kuormatilakorkeutta saman verran.- Vain uusimmissa VR junavaunupankoissa tolppaviiste on kuormatilan ulkopuolella, eikä siten pienennä kuormatilakokoa.

Tuo 50 mm kuormatilakorkeuden pienennys vastaa kolmella 5.5m raakapuunipulla vastaa 2.0m3 (kehyskuution) kuormatilakoon pienennystä.XXhj.19.6.2022

Kooste:-kuormapinta-alaerot
muodostuvat(=katso linkki):

1. Kiinnikekorkeudet                 0,8m3
2. Runkokorkeudet                   1,4m3
3. Tolppaleveydet                     2,0m3
4. Tolppakartiokkuus                 1.2m3
5. Tolppaholkit                          1,2m3
6. Taipuma- /kaarevuusennakko 3,2m3
7. Tolpan pään viiste                  2,0m3
Kuormakokoero kolmella 5.5m   11,8m3



27.11.2022 7:00Parantavatko Terminator XXL pankot auton ja perävaunun ajo-ominaisuuksia?
27.11.2022 3:00.Kiinnikkeitten liukumuovit ja alumiinialuslevyt.XXL: 16 /30
27.11.2022 0:07KATSO TÄSTÄ VIIKON 47/2022 LÄHETYS - Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa metsä-, maarakennus- ja kuljetusalan tuoreet kuulumiset
26.11.2022 18:00.Terminator - tekniikkaa : Yksi ja sama kiinnike , mutta kolme toimintoa.
26.11.2022 17:00Artikkelisarja pankkokiinnikkeistämme: - " 2. Hitsaamatta toimiva aina valmis kiinnikevälisäätö".
26.11.2022 15:00Pinnoituskin kehittyy vain "kantapään kautta".
26.11.2022 13:00Kuumasinkityksen kehitystyötä jo vuodesta 1986.
26.11.2022 11:00Artikkeli vuodelta 2012:-"Ruukkilaisia palkittiin Helsingissä Suomalaisella Insinöörityöpalkinnolla Ultralujien terästenva lmistusprosessin kehittämisestä".
26.11.2022 9:00Attikkeli vuodelta 2014. - Rautaruukin ydinosaaminen viedään Ruotsiin, uskoo ReijoLiimatainen.
26.11.2022 7:00Elämäntyönä "pankka" ja raakapuun kuljetuslaitteiden- sekä järjestelmien kehittäminen

Siirry arkistoon »