1.Kiinnikekorkeuksista johtuvat kuormatilaerot jopa luokkaa 0.8m3.

18.06.2022 12:00

Kiinnikkeitten korkeudet syövät korkeutensa määrän kuormatilasta. Matalimmillaan kiinnikkeet ovat kitkalevyisissä  Terminatoreissa 3/4mm korkuisina tai 8mm liukumuovivarustuksella.

Terminator - lisätuottavuutta ja turvallisuutta joka paikkaan. |  terminator.fi

Perinteisissä vanhan tekniikan pankkomalleissa kiinnikekorkeudet ovat 10millistä 25 milliin ja kuormakoossa eroa Terminatoreitten kiinnikepaketteihin muodostuu keskimäärin vähintään  0.8m3(kehyskuutiota) korkeuserojensa vuoksi.

Kooste:-kuormapinta-alaerot
muodostuvat(=katso linkki):


1. Kiinnikekorkeudet                 0,8m3
2. Runkokorkeudet                   1,4m3
3. Tolppaleveydet                     2,0m3
4. Tolppakartiokkuus                 1.2m3
5. Tolppaholkit                          1,2m3
6. Taipuma- /kaarevuusennakko 3,2m3
7. Tolpan pään viiste                  2,0m3
Kuormakokoero kolmella 5.5m   11,8m3

26.09.2022 9:00Puutavarayhdistelmien nippuväleistä löytyy ilmaista rahaa.
26.09.2022 7:00Näissä yhdistelmissä pyritään pienentämään yhdistelmien takaimua ja alustapyörteitä,.
26.09.2022 3:00Pitkän roiskeläpän "eliminoiminen" kannattaa aivan varmasti.
26.09.2022 0:03Roiskeläppäkulut euroina ???
25.09.2022 20:00Mitä ylimääräisten roiskeläppien käyttö on rahassa ???
25.09.2022 18:00TR- yhdistelmäparin kehitystyö aloitettiin yhdistelmien muutostyöllä.
25.09.2022 17:00Tienaako turhilla roiskeläpillä vain rahoitusyhtiöt.
25.09.2022 15:00Roiskeläppien pakollisuus poistettiin 1995 - koskeeko poisto myös kuorma-autoyhdistelmiä.
25.09.2022 13:00Henkilö-, ja pakettiautoista poistettiin roiskeläpät turhina ja vaarallisiana, mutta kuorma-autoissa niitä on alettu lisäämään - mutta miksi???
25.09.2022 11:00"Pyrypeltihousut" ja "pyrypeltiautot".

Siirry arkistoon »