Jäljitelmäpankoissa "proteesilatat" syövät nekin hieman kuormatilasta !!!

19.06.2022 17:00

Terminatoreissa ei oje liukuestepintoja tuhoavia lattavahvikkeita.

Terminatoreitten jäljitelmäpankkoja on jouduttu vanhan tekniikan  muotoilusta johtuen vahvistamaan ns.tolppien "proteesilatoilla". Latat ovat tolppien alaosissa n.2m matkalla. - Ne syövät 0,58m3(kehyskuutiota) kuormatilaa, lisäävät pankon painoa3.7kg , ja tuhoavat liukuestepinnan pitovoimat koko matkaltaan.- Lisäksi lattavahvikkeitten päihin muodostuvat epäjatkuvuuskohdat romahduttavat pankon käyttöikää ratkaisevassa määrin.XXhj.19.6.2022


30.06.2022 18:00Meillä 12 pankkoinen yhdistelmä on edelleenkin vallitseva, kun se Ruorsissa alkaa olla kuusipankkoinen.
30.06.2022 16:00Ruotsissa yhdistelmät tuhansiakin kiloja kevyempiä.
30.06.2022 14:00" TARJOUS XXL 8 aero , XXL 8.8 CE ja 10.9 aeroista, - sekä nyt myös XXL 8.8 CE ja 11.9CE pankoista" !!!
30.06.2022 11:00Perävaunujen painovaihtelut 6.500 kilosta 9.500kiloon
30.06.2022 10:00Puutavarakuormaimienkin painoissa tonniluokan painoeroja.
30.06.2022 8:00Alustapainoissa on yli 1000kilon eroja.
30.06.2022 6:00Nollatoleranssi tuo alustapainolle enenevää merkitystä.
30.06.2022 3:00"Terminoinnilla" yhdistelmän hankintahinnan verran lisätuottoa sen käyttöaikana.
30.06.2022 0:07Raakapuuyhdistelmän säästöt ovat oikein toteutettuina siinä luokassa, että totuuden kertominen vie pohjan uskottavuudelta.
29.06.2022 18:00"Terminoinnista" monia tuottoetuja - ja merkittävän suuruisia.

Siirry arkistoon »