Tehdaspuun Hannu Huotari oli ensimmäinen ja toinen aikansa nero oli LVM:n Esko Kärki.

22.06.2022 9:00


Kun olin tuskainen tuosta asioitten etenemisen äärettömästä hitaudesta , kysyin Eskolta, tietääkö hän, koska , ja mistä tuo "Kantapää" tulee???

Markku Hirvi ja alkupään aeropankko XXL 8.8 CE.

Esko sanoi, että se tulee vasta polttoainehintojen rajun nousun myötä- vain se , ja nousun nopeus estää markkinoinnin manipuloinnin vaikutukset käyttäjien ymmärrykseen.

Eskon arvio oli , että kun polttoainehinta nopeasti kaksin- kolminkertaistuu, niin se vasta auttaa säästöjen tärkeyden ymmärrykseen - elikkä onkohan nyt se "Kantapää" , kun löpön kinnat ovat pikku ajassa tuplaantuneen ja triplakin on jo luvassa , jopa tämän vuoden aikana??? XXhj.22.6.2022
30.06.2022 18:00Meillä 12 pankkoinen yhdistelmä on edelleenkin vallitseva, kun se Ruorsissa alkaa olla kuusipankkoinen.
30.06.2022 16:00Ruotsissa yhdistelmät tuhansiakin kiloja kevyempiä.
30.06.2022 14:00" TARJOUS XXL 8 aero , XXL 8.8 CE ja 10.9 aeroista, - sekä nyt myös XXL 8.8 CE ja 11.9CE pankoista" !!!
30.06.2022 11:00Perävaunujen painovaihtelut 6.500 kilosta 9.500kiloon
30.06.2022 10:00Puutavarakuormaimienkin painoissa tonniluokan painoeroja.
30.06.2022 8:00Alustapainoissa on yli 1000kilon eroja.
30.06.2022 6:00Nollatoleranssi tuo alustapainolle enenevää merkitystä.
30.06.2022 3:00"Terminoinnilla" yhdistelmän hankintahinnan verran lisätuottoa sen käyttöaikana.
30.06.2022 0:07Raakapuuyhdistelmän säästöt ovat oikein toteutettuina siinä luokassa, että totuuden kertominen vie pohjan uskottavuudelta.
29.06.2022 18:00"Terminoinnista" monia tuottoetuja - ja merkittävän suuruisia.

Siirry arkistoon »