Hieman ylikorkea ja hieman ylileveä, ja ollaan junavaunupankon samoissa tilavuuksissa ??!!??

22.06.2022 17:20

Tässä on 3.20x2.60 alumiinipankkopari kuormattuna Sp- junavaunupankon kanssa samaan tilavvuuskuormaan.

Väite: Kuorman ylileveys johtuu enempi lastauksesta, kuin pankoista.

Junavaunupankon lastauspinta-ala on Sp-vaunuissa 7.35m2 , kun se alumiinipankoissa on 6.7m2, jotenka 0.65m2 puutavarat on lastattava 2.6m leveisiinkin pankkoihin, kuvassa, 10cm ylileveiksi ja ulkomitaltaan yli 20cm ylileveiksi. _ Vain näin on mahdollista ajaa alumiinipankoilla tyyliin "Paukku ja Pupu" junanlastauksissa. XXhj.22.6.2022
*
sp-vaunun mittapiirros

30.06.2022 18:00Meillä 12 pankkoinen yhdistelmä on edelleenkin vallitseva, kun se Ruorsissa alkaa olla kuusipankkoinen.
30.06.2022 16:00Ruotsissa yhdistelmät tuhansiakin kiloja kevyempiä.
30.06.2022 14:00" TARJOUS XXL 8 aero , XXL 8.8 CE ja 10.9 aeroista, - sekä nyt myös XXL 8.8 CE ja 11.9CE pankoista" !!!
30.06.2022 11:00Perävaunujen painovaihtelut 6.500 kilosta 9.500kiloon
30.06.2022 10:00Puutavarakuormaimienkin painoissa tonniluokan painoeroja.
30.06.2022 8:00Alustapainoissa on yli 1000kilon eroja.
30.06.2022 6:00Nollatoleranssi tuo alustapainolle enenevää merkitystä.
30.06.2022 3:00"Terminoinnilla" yhdistelmän hankintahinnan verran lisätuottoa sen käyttöaikana.
30.06.2022 0:07Raakapuuyhdistelmän säästöt ovat oikein toteutettuina siinä luokassa, että totuuden kertominen vie pohjan uskottavuudelta.
29.06.2022 18:00"Terminoinnista" monia tuottoetuja - ja merkittävän suuruisia.

Siirry arkistoon »