Vaatimus selkeä , tulkinta vaikeaa: "8. Kuorman varmistaminen".

26.06.2022 18:00

Tämä on selkeä, ja nyt myös EU-vaatimustenkin mukainen:

8. Kuorman varmistaminen Kuorma tulee varmistaa siten, että se pysyy paikallaan 8 m/s2 hidastuvuudessa eteenpäin ja 5 m/s2 hidastuvuudessa taakse ja sivuille päin. 

100%:set liukuestepinnat ovat liikenneturvallisuutta.

Ps. Hidastuvuusvoimat ovat jarrutuksissa minimi 5m/s2 ja uudet suurtehojarrut antavat hidastuvuutta parhaimmillaan n.7m/s2, ja tämän kuskilta kysymättä.
- Vaatimustaso on kova, ja niput tippuvat vajavaisin sidoksin sidottuna ja liukkailta pitopinnoilta , sekä pankoilta liukukiinnikkein ,jo jopa selvästi alle 5m/s2 hidastuvuuksissakin.

17.08.2022 0:07TimberRoad yhdistelmillä kehitetään ja tehostaan kahta yleisintä 68 ja 76 tonnisten yhdistelmäluokkia.
16.08.2022 17:00Puutavarapankkojen pintakäsittelyissä on suuria eroja.
16.08.2022 15:00Ketjupuikkarit.
16.08.2022 13:00Puutavarayhdistelmään 12 m3 kuormatilalisä XXL tekniikalla.
16.08.2022 11:00Tolppien oikeaoppinen kaarevuus.
16.08.2022 9:00Onko irtotolppainen pankkomalli apu rahantekoon, vai kallis virhe.
16.08.2022 7:00Materiaalivalinta - teräksissä ja alumiineissa on suuria eroja.
16.08.2022 3:00Puutavarapankko
16.08.2022 0:07Tiesitkö , että???: -Terminatorien pintakäsittelyssä on myös täysin ruostumaton ja myös muoviton kuumasinkitysvaihtoehto, - olisiko siinä mitään järkeä ???
15.08.2022 17:00Puutavarapankko

Siirry arkistoon »