"Terminoinnista" monia tuottoetuja - ja merkittävän suuruisia.

09.07.2022 16:00

Lasti tuotiin SisuForest pankkoisella Scanialla, jossa oli nosturilovetus n.3m3. Senverran oli kokoero alupankkoihin, kun lasti siirrettiin vertailuyhdistelmän (punainen auto) alukuormatiloihin.

"Terminoinnilla" muutetaan eri yhdistelmätyyppejä perinteistä tuottavammaksi. Terminointiin kuuluu mm. aerodynamiikan parannus , keventäminen ja kuormatilakoon maksimointi.

Kuorma nyt 60 tonnin painojen mukainen. Mahtuuko 4.000 kg lisäpotti kesäkuormiin?

Näistä monenkin mielestä merkityksettömistä kehityksistä saadaan tuottavuutta , joka lisää ratkaisevassa määrin yhdistelmän kannattavuutta , ja samanaikaisesti myös liikenneturvallisuus paranee merkittävässä määrin. XXhj.9.7.2022

17.08.2022 0:07TimberRoad yhdistelmillä kehitetään ja tehostaan kahta yleisintä 68 ja 76 tonnisten yhdistelmäluokkia.
16.08.2022 17:00Puutavarapankkojen pintakäsittelyissä on suuria eroja.
16.08.2022 15:00Ketjupuikkarit.
16.08.2022 13:00Puutavarayhdistelmään 12 m3 kuormatilalisä XXL tekniikalla.
16.08.2022 11:00Tolppien oikeaoppinen kaarevuus.
16.08.2022 9:00Onko irtotolppainen pankkomalli apu rahantekoon, vai kallis virhe.
16.08.2022 7:00Materiaalivalinta - teräksissä ja alumiineissa on suuria eroja.
16.08.2022 3:00Puutavarapankko
16.08.2022 0:07Tiesitkö , että???: -Terminatorien pintakäsittelyssä on myös täysin ruostumaton ja myös muoviton kuumasinkitysvaihtoehto, - olisiko siinä mitään järkeä ???
15.08.2022 17:00Puutavarapankko

Siirry arkistoon »