"Kadonneen kantavuuden metsästys":: - Alustapainoissa on yli 1000kilon eroja.

18.07.2023 13.00

Neliakselisten nosturihydrauliikallisten autojen painoissa on suurimmillaan selvästi yli 1000kilon painoeroja. Kevyimmät neliakseliset 76-tonniluokan vetureiksi ovat painoltaan nelipankkoisina 12.750 kiloa, kun painavimmat pysäyttävät vaakan jopa yli 14.500 kilon lukemiin.





Autojen painoeroja alustapainojen ohella  kasvattavat niitten varusteet ja vastaavasti mevennystä tulee mm. alumiinivanteilla. - Yleinen kevyt "nelikkopaino" ilman kuormainta punnittuna on 13.500kg.XXhj.18.7.2023

26.03.2024Terminatoreitten nopeat ja rahtivapaat perilletoimitukset 2024.
23.03.2024KATSO 22.3. LÄHETYS VILLISTÄ LÄNNESTÄ TURUSTA! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
20.03.2024 10.00Onko puutavarayhdistelmien kulurakenteissa edelleenkin hyödynnettäviä Europotteja, - ja onko niitä kaikille osapuolille???.
15.03.2024KATSO 15.3. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
20.02.2024LUE TÄSTÄ! Talven jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt
29.03.2024 7.00KH-Koneet Group vahvistaa jälleenmyyjäverkostoaan Ruotsin markkinoilla
29.03.2024 3.00Pankkokiinnikkeitten korkeuksissa on niissäkin suuria eroja.
29.03.2024 0.07Steelwrist esittelee kolmannen sukupolven kauhanpyörittäjät ja tuo markkinoille kokonaan uudet pyörivät liittimet sekä laajan valikoiman uusia työlaitteita
28.03.2024 18.00Puutavara-autojen apurunkoprofiileissa suuria eroja.
28.03.2024 17.00Miksi alumiini on edelleen pankkojen raaka-aine???

Siirry arkistoon »