Kolmen ranka/tukkinipun yhdistelmän kuormatilamaksimointi Terminatoreilla.

01.07.2024 7.00

Perusjuhta muuntuu helposti 68 tonniseksi viidennen akselin lisäyksellä. Tämä vaunu käy myöhemmin 12m nelikon perään.

Suurin mahdollinen vakio-osista rakennettu viiden kolmosen ja kolmen ranka- ja tukkinipun kuormakoko saavutetaan madaltamalla rungot minimiin  ja kaikilla Terminator XXL 3.30x2.60 mitoituksen  pankkomalleilla.

Kuvan nosturia on kototettu telineellä 10 cm. Lisäkorotus olsi tarpeen, mutta sitten letkut nousee jo yli 4.4metrin maksikirakennekorkeuden.
Scaniayhdistelmän kuormatila vakiokomponenteilla Weckman + Terminator XXL 127,5 m3 kolmella 5.5 m kuitunipulla.
Kuormatilakoko on tuolloin hieman yli 125 kehyskuutiota kolmella 5.5m nipulla ja 115 kehyskuutiota viidellä kolmosellakin. Tämä maksimitila on tehtävissä 1.10m autorungolle ja 1.10m perävaunurungolle ja alle 22m yhdistelmäpituudella.- Tällä Terminatorpaketilla on mahdollista kasvattaa kuormatilakokoa jopa yli 20 kehyskuutiolla , joka on yhden alumiinipankkoisen vertailuyhdistelmän täyden kolmosnipun vetoisuuden verran.XXhj.1.7.2024

-------------------------------------------------------

Suurenna kuva / alkuperäinen kuva. Kuvasta näkyy XXL paketin ja alupaketin kuorman pinta-alaerot autossa ja perävaunussa. Laske, mitä se tekee rahassa !!!!

Vertailumitat pankkorunkomitalla 2.55m
Tolppa      XXL             alu           erotus

3000       6.91m2        6.30m2    0.61m2        
3050       7.03m2        6.41m2    0.62m2           
3100       7.15m2        6.53m2    0.62m2          
3150       7.27m2        6.64m2    0.63m2     
3200       7.39m2        6.75m2    0.64m2    
3250       7.51m2        6.86m2    0.65m2 
3300       7.63m2        6.97m2    0.66m2  
______________________________________
Pankkorungolla 2.60m ja sen tuomalla 5cm 
lisäleveydellä kasvaa poikkipinta-ala keskimäärin
0.15m2 ja kuormakoko kolmella 5.5m
raakapuulla noin 2.5m3 (kehyskuutiota):
-----------------------------------------------------
Auton ja perävaunun runkokorkeus vaikuttaa 
lisäksi merkittävästi, ja nyt yleisin tolppamitta
on jo 3.20m ja 3.25 on voimakkaasti kasvussa, tämä 
sekä autoissa, että perävaunuissa.XXhj.1.7.2024

13.07.2024KATSO TÄSTÄ 12.7. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset sekä purku- ja kierrätysalan asiaa
28.06.2024 13.00LUE TÄSTÄ! Kesän jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt
14.07.2024 3.00Metso toimittaa jauhinmyllyjä kriittisten mineraalien projektiin Yhdysvalloissa
14.07.2024 0.07Terminatoreitten ja TimberMaxxien kehityskaari alkoi keväällä 1976, 48 vuotta , ja 37 pankkomallia sitten.
13.07.2024 18.00Ford Capri palaa sähköistyneenä markkinoille 30 vuoden tauon jälkeen
13.07.2024 17.00Me kehitämme itseämme, ja tuotteitamme 100%:sesti muovittomaksi kannolta tehdasprosesseihin.
13.07.2024 15.00Olemme tietoisia siitä, että muovituotteet lähtevät raakapuun korjuu-, ja kuljetusketjusta kymmenessä vuodessa.
13.07.2024 13.00Lujat, ja ultralujat teräkset kuumasinkittynä ovat ehdotomia perusmateriaaleja puutavara-autovarusteissa.
13.07.2024 12.00Riikosen pojat kopioivat luvatta ketjupuikkarimme, mutta myös kehittivät sitä.
13.07.2024 11.00Kuumasinkityksellä on 20 vuoden pinnoitetakuu

Siirry arkistoon »