"Paluu tulevaisuuteen 19.": -Haemme jopa 30% polttoainesäästöjä raakapuun kuljetuksiin TR - projektin yhdistelmäparin osalle.

01.08.2022 17:00

TimberRoad - projektissa kehittävälle yhdistelmäparille olemme asettaneet kunnioitettavan ja haastavan tavoitteen myös polttoainesäästöille , sekä päästöjen vähennyksille. - Tavoittenamme on 30% polttoainekulujen ja päästöjen pienennys.

Pankkomäärän minimointikin tuo rahaa.
Tuleeko kuusipankkoiset???Tuleeko kuusipankkoiset???
68 tonninen 3+5 yhdistelmä . Autossa kuormatilapituutta 7m ja vaunussa 12 m.

Polttoainekuluissa vertaamme totuttuun litraa / 100 km lisäksi kulutusta tonnikilometrille. Yhdistelmäparin 76t ja 68t yhteiskäytöllä  ja optimoinnilla uskomme saavutettavamme  tuon hakemamme liki 30%:n säästöt, kun kantavuuden maksimoinnista ja ilmanvastuksen minimoinnista sekä vierintävastuksista  saatavat edut ovat maksimaalisesti  hyväksikäytetty.

Lisätietoja TR - projektista:

Heikki Jokela 050 4129 024
heikki.jokela@ammattilehti.fi

-------------------------------------------------
Seuraavaksi klo 19:00:

"Paluu tulevaisuuteen 20." :
- Yhdistelmien kuormatilojen maksimointi.

19.08.2022 17:00Muoviteippien poisto pankkotuotannosta on äärihelppoa.
19.08.2022 15:00Teipit alumiinipinnalla pysyvät maalipintaa paremmin.
19.08.2022 13:00Muovin poisto teräspankoista tuo mukanaan suuria haasteita.
19.08.2022 11:00Muovin poisto alumiinipankoista on helppoa.
19.08.2022 9:00Miksi alumiini on edelleen pankkojen raaka-aine???
19.08.2022 7:00Kolme kovaa, ja minä.
19.08.2022 3:00Tukkipankkojen käyttö Suomessa vielä vähäistä - Ruotsissa yleisin.
19.08.2022 0:07Pankkokiinnikkeitten malleja kolme - purkukoneet ja katkontapituus määrittelevät pankkojen paikan ajoneuvon rungolla.
18.08.2022 17:00"Tukkipankkotällit" tulossa, mutta miksi ?
18.08.2022 15:00"Tukkipankkotällit" yleistyvät nopeasti myös Suomessa.

Siirry arkistoon »