Tiesitkö että ?????
09.12.2022 11.00
Tiesitkö, että puutavarapankon otsapinta-ala (ilmavastuspinta) vaikuttaa suoraan myös kuormatilan kokoluokkaan.-Mitä pienempi on pankon otsapinnan koko , sitä suurempi on kuormatilan koko.
Alumiinipankkojen otsapintojen kokoluokat ovat poikkeuksetta suuruusluokassa 1.1m2/pankko , kun se Terminatoreilla vastaavasti on luokkaa 0.6m2/pankko. Pinra-alaeroa on noin 0.5m2 ja se on samalla ero kuormatilan poikkileikkauspintaan - ja molemmat Terminatoreitten eduksi !!!
Terminator muotoilulla on onnistuttu rakentamaan pankko, joka on kaikkien pankkovaatimusten osalta kilpailukykyinen kaikkien maailman pankkomallien kanssa, alumiinisista teräksisiin.
Terminatoreitten lyömättömät kyvyt asettavat kilpailevien pankkomallien käyttäjät ahtaalle niin tuottavuuden, kuin turvallisuuden osalta.- Nyt "yksisilmäinen" ajattelu, ja markkinointi kostautuu asiakaskunnan kuormatula ymmättyksen kasvaessa.
Terminator-tekniikassa on keskitytty puutavarayhdistelmän kuormatilan kokonaistarpeisiin, -nyt ja tulevaisuudessa. Alumiinipankkotekniikka on sensijaan luotu 70-luvun tarpeisiin, joita leimasi yksinomaan tietous , ja tarvekkin vain kantavuuden kasvattamisesta.XXhj.21.10.2022
Alumiinipankkojen käyttäjien "yksisilmäinen" usko tuo nyt etua vain, ja ainoastaan uuden tekniikan kuormatiloilla kilpaileville kuljetusyrityksille, eikä lainkaan alumiinipankkojen käyttäjille.
Alumiinipankkojen kehityksen viimeiset rippeet olemme nähneet aeropankkojemme aiheuttamista muutoksista 80-luvulla. Muutokset toivat hieman aeromuotoa ja samalla otsapintojen kasvua alumiiniprofiilisiin pankkomalleihin, syöden nyt niin tarpeellista kuormatilaa. - Lisäksi nippuja vasten oleva pyöreys tekee 2021 voimaan tulleitten kuorman nippusidonnan sidontavaavaatimuksiin vastaamisen täysin mahdottomaksi ilman perävaunun ja auton lisärakenteita etuseinämuutoksineen.XXhj.9.12.2022
|