Ylivoimainen sisäleveys.

04.08.2024 18.00


Aerodynamiikan paremmuus ratkee otsapinnan koosta ja muodoista.Terminatoreitten ylivoimaisen suuri sisäleveys tuo käyttöjilleen sekin kuormatilaa = rahaa. Sisäleveys muofostuu tolppien optimoidusta kapeudesta ja tarkkaan suunnitellusta ja lasketusta tolppakaarevuuksista, jotka antavat täydessä kuormassa maksimaaliseksi kasvavan kuormatilan ilman ylileveystarvetta.


 Terminatorit ovat muotoillut nykyisen maksukäytännön mukaisesti riittäenn useimmin kantavuuskuormille. Ruotsalainen, ja Suomeenkin rantautunut sisäpuolelta ylöspäin kapenevar tolpat ovat jopa Ruotsissakin vanhaa tekniikkaa, millä huijattiin mittatilityksiä, mutta Suomessa, ja nyt jo suurimmassa osaa Ruotsiakin nuo pankkomallit huijaavat vain käyttäjäänsä.

Terminatoreitten kuormattuna tuovat tolppien sisämitat ovat selvästi tuottavimmat kaikkiin pankkomalleihin vettattuna, ja lisäeroa tuo irtotolppaisuus ja alumiini. Tolppien tuoma sisämittaero tutkitaan kokonaisuutena ja rehellisesti, osatotuus ei kasvata kuormakokoa , eikä mittahuijaukset  tuo kaivattua tulosta.

Terminatoreitten ylivoimaisen suuri sisäleveys tuo käyttöjilleen sekin kuormatilaa = rahaa. Sisäleveys muodostuu tolppien optimoidusta kapeudesta ja tarkkaan suunnitellusta ja lasketusta tolppakaarevuudesta, jotka yhdessä antavat täydessä kuormassa maksimaaliseksi kasvavan kuormatilan ilman ylileveystarvetta. 

Terminatorit ovat muotoillut nykyisen maksukäytännön mukaisesti riittäen useimmin kantavuuskuormille. Ruotsalainen, ja Suomeenkin rantautunut sisäpuolelta ylöspäin kapenevar tolpat ovat jopa Ruotsissakin vanhaa tekniikkaa, millä huijattiin mittatilityksiä, mutta Suomessa, ja nyt jo suurimmassa osaa Ruotsiakin nuo pankkomallit huijaavat vain käyttäjäänsä.

Terminatoreitten kuormattuna tuovat tolppien sisämitat ovat selvästi tuottavimmat kaikkiin markkinoilla oleviin pankkomalleihin vettattuna, ja lisäeroa tuo rajusti myös irtotolppaisuus ja alumiini. Tolppien tuoma sisämittaero tutkitaan kokonaisuutena ja rehellisesti, osatotuus ei kasvata kuormakokoa , eikä mittahuijaukset  tuo kaivattua tulosta , koska tehtaalla puntaria ei huijata.XXhj.4.8.2024

14.09.2024KATSO TÄSTÄ 13.9. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
07.09.2024KATSO TÄSTÄ 6.9. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
04.09.2024HUOMIO! Nyt kannattaa markkinoida - lähde mukaan ilmoituksella syksyn Metsäalan Ammattilehteen
16.09.2024 18.00Säästöpuutyökalu auttaa valitsemaan sopivat säästöpuut hakkuualueelta
16.09.2024 17.00Yritysten tekemät investoinnit laskussa useimmilla toimialoilla vuoden 2024 toisella vuosineljänneksellä
16.09.2024 16.0053 hehtaaria suota ennallistetaan Alavudella - vaikutuksia vesistöön, ilmastoon ja luonnon monimuotoisuuteen
16.09.2024 15.00CarbonScape rakentaa Kotkan Sunilaan biografiitti-koelaitoksen
16.09.2024 11.12Tähän kerä Terminatorin valmisvaraston mitat ja pankkomäärät, sekä pinnoitetilanteen .
16.09.2024 10.00Nyt kannattaa "Terminoida"!!!
16.09.2024 9.00ö. - Tolppien päistäkin löytyy eritasoista turvallisuutta ja kuormatilaa.

Siirry arkistoon »