Muovittomuus on jo kaikkien Suomen pankkovalmistajien pikku osissa , ja ruotsissakin pulteissa.

19.11.2022 13:00

Sinkitys on nyt Suomessa kaikkien pankkovalmistajien pikkuosissa. Niitä on poikkeuksetta nostokoukuissa , ja pankkokiinnikkeitten osissa , ja  pankonsiirtolaitteissa. Kuumasinkitystä rajoittaa osaksi suunnittelutyön vaativuus, ja monesti koko sinkittävn tuotteen muutostarve  kuumasinkitys kelpoiseksi.

Jykin siirtorautasarja metallipinnoituksella.

images_17images_33

Pankkovalmistuksen ulkopuolella sinkitys on nopeasti lisäänymässä , mutta vielä pääosin perävaunuteollisuuden pienissä erillisosissa. Suurimmat suomessa sinkittynä toimitetut osat ovat tällä hetkellä vetoaisat, ja ompa pari perävaunuvalmistajaa, jotka sinkkaavat etuvaunuja, ja dolleja. 

images_36

Ruotsissa sinkitys rajoittuu pankoissa edelleenkin pultteihin ja muttereihin, kun taas Saksassa kuumasinkitys alkaa olla vallitseva pinnoitemuoto jopa kokonaisten perävaunujen rungoissa. XXhj.19.11.2022

09.12.2022 17:00Rosteri oli houkutteleva materiaali, mutta turpiin tuli lujasti, ja monesta suunnasta.
09.12.2022 15:00Puutavarapankkojen polttoainekulutuksissa on eroa.
09.12.2022 13:00"Triplavaimennin" on onnistunut tuote - kovan työn tulos ja täysin "napakymppi".
09.12.2022 11:00Tiesitkö että ?????
09.12.2022 9:00"Halpapankkojen" ja kopiopankkojen määräävimpänä tekijänä hinta.
09.12.2022 7:00Kirves on kirves, puukko on puukko ja pankko on pankko. - Vain alan ammattilaineen ymmärtää erot!!!
09.12.2022 3:00Terminator-tekniikkaa : - Ikuiset pankkomerkinnät laserleikkauksin"
09.12.2022 0:07Pankon paino.
08.12.2022 18:00Tiesitkö. että puutavarayhdistelmässä on kuorma-autoyhdistelmien suurimmat ilmavastukset !!!
08.12.2022 17:00Terminator pankkomallistossa on yhdistetty nippusidonnan ja tuottavuuden kovat vaatimukset.

Siirry arkistoon »