Terminator mallisto on vertaansa vailla tuottavuudessa, turvallisuudessa, sekä kestävyydessään..

13.02.2024 0.07

Terminator ja TimberMaXX pankkomallistot  ovat reippaan kymmenen vuoden aikana osoittaneet selväti paremmuutensa näissä kolmessa pankoille tärkeässä perusominaisuudessa = tuottavuus, turvallisuus, sekä pankon käyttöikä.

Aerodynaamisiin vastusvoimiin vaikurtaa otsapinta, muoto ja virtausnopeus.*
1. Tuottavuuteen vaikuttaa ensisijaisesti kuormatilakoko ja pankkorakenteitten keveys. Toinen tärkeä tuottopaketti on aerodynamiikka, sekä kuormakokoa verottava loiskuormakeräymä.

Rautahammastus pankkorungolla on sidonnan turvallisuuslisä.

2. Pankon turvallisuus on erittäin tärkeä minaisuus. Turvallisuureen vaikuttaa aero-ominaisuudet virtaustoimintoineen, liukuestepinnat , sekä pankkojen kuormansidontaa tehostavat oninaisuudet myöskin pankkokiinnitysten osalla.

Etuseinäkorkeus on oltava kuorman korkuinen ja eneinttään 4.30m naasta mitattuna. Hyrin yläpuolinen osuus voi olla verkkoa, tai reijitettyä peltiä.

3.Pankon kaikenkaikkinen kestävyys on monessa ääritilanteessa ratkaisevan tärkeä turvallisuustekijä. Samate pankon käyttöikään vaikuttavien epäjatkuvuuskohtien poisto, ja minimointi tuo optimaalisesti toteutettuna kestävyyttä tyhjänäajon värinäkuormituksille. Värinäkuormituksien aiheuttamat salakavalat murtumat ovat pankkojen yleisimpiä vahinkolähteitä.- Triplavaimennin ja optimaalinen pankkomuoto tekevät yhdessä ihmeitä pankkorakenteitten pitkän käytön kestolle.

Muovi on myrkkyä sellunkeittoon - sitä ei kaikki huomioi.

Korroosiovauriot ovat pankkojen pahimpia rikkojia. Alumiinilla se on vähäisempää, mutta terästen salakavala ruostuminen tapahtuu pahimmin pankkojen sisäpinnoilta näkymättömästi. Korroosiovauriot aheutuu pääosin vahjavaisesta suunnittelusta ja pintakäsittelyjen valinnoista, sekä suoranaisista laiminlyönneistä.

Testit tehtiin teräksellä sinkittynä, alumiinilla eloksoituna ja rosterilla elektrolyyttisesti kiillotettuna.

Aluniini ja ruostumattomat teräkset ovat metalleista ruostumattomuutesa puolesta parhaasta päästä. - Samaan kestoluokkaan päästään myös nykytekniikan mahdollistamalla  kuumasinkityksellä,

"Mustien terästen" laatuvaihtelut ruostumisen kannalta ovat suuria. Samaten pinnoituksien kehittelyllä on saatu suuria kestävyyslisiä, mutta muovittomuuteen ei ole päästy, kuin vain eloksoidulla alumiinilla, rosterilla, sekä terästen kuumasinkityksellä. Kuumasinkitys pinnoittaa kaiken lisäksi myöskin oikein rakennettujen teräspankkojen yleensä nopeimmin ruostuvimmat sisäpinnat täysin ruostumattomiksi.XXhj.13.2.2024

26.03.2024Terminatoreitten nopeat ja rahtivapaat perilletoimitukset 2024.
23.03.2024KATSO 22.3. LÄHETYS VILLISTÄ LÄNNESTÄ TURUSTA! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
20.03.2024 10.00Onko puutavarayhdistelmien kulurakenteissa edelleenkin hyödynnettäviä Europotteja, - ja onko niitä kaikille osapuolille???.
15.03.2024KATSO 15.3. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
20.02.2024LUE TÄSTÄ! Talven jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt
29.03.2024 7.00KH-Koneet Group vahvistaa jälleenmyyjäverkostoaan Ruotsin markkinoilla
29.03.2024 3.00Pankkokiinnikkeitten korkeuksissa on niissäkin suuria eroja.
29.03.2024 0.07Steelwrist esittelee kolmannen sukupolven kauhanpyörittäjät ja tuo markkinoille kokonaan uudet pyörivät liittimet sekä laajan valikoiman uusia työlaitteita
28.03.2024 18.00Puutavara-autojen apurunkoprofiileissa suuria eroja.
28.03.2024 17.00Miksi alumiini on edelleen pankkojen raaka-aine???

Siirry arkistoon »