Kuorma on kuormansidonnan tärkein osapuoli.

11.03.2025 0.07

Kuorrmansidonta puhuttaa, mutta keskusteluissa on unohdettu liki täysin itse "potilas" = kuorma. 

Väite: Kuorman ylileveys johtuu enempi lastauksesta, kuin pankoista.

Sidonnan ohjeistus on kehittynyt merkittävänkin epäselvästi, mutta lisäksi se , että minkälainen turvallinen kuorma pitää olla , niin että se kestää ajo-olosuhteissamme  hidastuvuudet eteen-, taakse-, ja sivulle päin  - siitä ei puhu, eikä lausu kukaan sanallakaan???XXhj.11.3.2025

Väite: Kuorman ylileveys johtuu enempi lastauksesta, kuin pankoista.    Väite: Kuorman ylileveys johtuu enempi lastauksesta, kuin pankoista.

Ps. Hyvänä lisänä on se, että sidontalaitteitten sidosten kiinnityspiste ei ole määrätty enää olevan ajoneuvon runko - sidokset liikkuvasta pankosta täyttävät lain hengen , vaikka kaikista, ja ilman stopparin stopparia????

21.03.2025KATSO TÄSTÄ 21.3. ENERGIAPÄIVÄ ERIKOISLÄHETYS! Laaja paketti metsä, koneurakointi ja kuljetusalan asiaa
09.03.2025Kivirock maarakennus- ja kaivosalan ammattilehti on ilmestynyt
01.01.20252025 - Puukäärmeen vuosi .
01.01.2025??UUTISET--UUTISET??
24.03.2025 12.00Johtuuko hurja turhien roiskeläppien määrä vain mainonnasta.
24.03.2025 12.00Mikä merkitys aerodynamiikalla on raakapuu yhdistelmän tuottavuuteen ja turvallisuuteen..
24.03.2025 11.00Nippuväleistä löytyy rahaa !!!
24.03.2025 9.00Junavaunujen pankkovälit ovat edulliset, mutta vaunun pituus tuo lisäkuluja aerodynamiikasta.
24.03.2025 8.00Puutavarayhdistelmämme suomalaiseen etu junavaunuun verrattaessa on haluttaessa nippuvälin minimointi.
24.03.2025 7.00Tiesitkö että ...?!?

Siirry arkistoon »