TimberRoad yhdistelmien kantavuusluokka tehdään minimissään 52- tonnisiksi.

28.01.2023 11:00

Esimerkkiauto Scania 8x4 Z-nosturilla ja maksimitilavuuksisilla pankoilla. Kevyt!!

Zeta hytillä nelikossa.

TimberRoad yhdistelmäparien rakenteellinen kantavuusluokka on tehtävissä luokkaan 52 tn + 500kg. Tuo 500kg "extra" saavutetaan malleissa, jotka on mahdollista rakentaa uuden katkontatekniikan mukaisesti 2+4 pankkomäärälle.

Scania puutavarayhdistelmä 127.5 m3 kuormatilalla.
Tuleeko kuusipankkoiset???

TimberRoad yhdistelmien erityispiire on erittäin pieni ilmanvastus ja ajoturvallisuus , sekä kuormattuna-, että tyhjänäkin ajossa. Lisäksi optimaalinen aeromuotoilu, ja uusi tuulenohjaustekniikka pienentää ajossa kerääntyvän loiskuorman koon perinteisestä alle puoleen. - Tämä on hyödynnettäessä kokonsa suuruisena painolisänä (= + 200kg-1500kg/ kuorma) ja muutos näkyy puhtaampana ajojälkenä kanssaliikenteen näkyvyydelle ja myöskin pikku tulolisänä "lompsassa".

01.04.2023KATSO TÄSTÄ 31.3. LÄHETYS - Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset - mukana kooste Villi Länsi konepäiviltä
01.04.2023TÄSSÄ ON AJANTASAINEN, liki 300 Terminatorin valmisvaraston mitat ja pankkomäärät, sekä toimitusten pinnoitevaihtoehdot.- Tilaa omasi, ennen vähintään 200.euron/kpl? = 10% hinnankorotuksia!!!
02.04.2023 3:00Kuormasiteen kiinnitys liikkuvaan pankkoon on asetuksen vastaista, - mutta toisenpuolisen kiinnityksen se sallii.
02.04.2023 0:07Terminatoreitten pintakäsittely.
01.04.2023 18:00Terminatoreitten liukuesteet ja rautahammastus.
01.04.2023 17:00Olemme kehittäneet maailman parhaimman pankkomalliston, - ja olemme ylpeitä siitä.
01.04.2023 15:00Terminatoreitten ja TimberMaxxien painoetu ja niitten kevennysmenetelmät.
01.04.2023 13:00Nippusidonnan pitovoimien varmistus.
01.04.2023 11:00Pankkojen -, ja sen myötä myös nippujen paikallaanpysyvyys on yksi tärkeimmisä sidonnan perustoista.
01.04.2023 7:00Geolämpöä kiinteistöihin - Caverion ja St1 Lähienergia yhdistävät nyt osaamisensa suurkiinteistöjen maalämpöprojekteissa

Siirry arkistoon »