TimberRoad yhdistelmien kantavuusluokka tehdään minimissään 52- tonnisiksi.

24.05.2024 7.00

Esimerkkiauto Scania 8x4 Z-nosturilla ja maksimitilavuuksisilla pankoilla. Kevyt!!

Zeta hytillä nelikossa.

TimberRoad yhdistelmäparien rakenteellinen kantavuusluokka on tehtävissä luokkaan 52 tn + 500kg. Tuo 500kg "extra" saavutetaan malleissa, jotka on mahdollista rakentaa uuden katkontatekniikan mukaisesti 2+4 pankkomäärälle.

Scania puutavarayhdistelmä 127.5 m3 kuormatilalla.
Tuleeko kuusipankkoiset???

TimberRoad yhdistelmien erityispiire on erittäin pieni ilmanvastus ja ajoturvallisuus , sekä kuormattuna-, että tyhjänäkin ajossa. Lisäksi optimaalinen aeromuotoilu, ja uusi tuulenohjaustekniikka pienentää ajossa kerääntyvän loiskuorman koon perinteisestä alle puoleen. - Tämä on hyödynnettäessä kokonsa suuruisena painolisänä (= + 200kg-1500kg/ kuorma) ja muutos näkyy puhtaampana ajojälkenä kanssaliikenteen näkyvyydelle ja myöskin pikku tulolisänä "lompsassa".

13.07.2024KATSO TÄSTÄ 12.7. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset sekä purku- ja kierrätysalan asiaa
28.06.2024 13.00LUE TÄSTÄ! Kesän jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt
20.07.2024 0.07Puutavrayhdistelmä koostuu kymmenistä tuottavuuteen, ja turvallisuuteen vaikuttavista osatekijöistä
19.07.2024 18.00Kolme kovaa, ja sparraajanaan Hannu Huotari..
19.07.2024 17.00Me Suomen erityisosaajat haluamme olla etujoukoissa 100%:sen muovittomuuden kehitystyössä koko Suomen raakapuun korjuu-, ja kuljetusketjussa.
19.07.2024 16.003-D tekniikka. laserleikkaus särmäyksineen ja ultralujien kuumasinkitys on tuottavaa nykytekniikkaa.
19.07.2024 15.00Puutavarapankkojen pintakäsittelyissä on suuria eroja.
19.07.2024 13.00Muoviton pintakäsittely on puutavarapankkojen yksi tärkeimmistä ominaisuuksista.
19.07.2024 11.00Muovi on metsäteollisuuden paha vihollinen.
19.07.2024 9.00Teipit jäävät pankoista pois, ja kuumasinkitys alkaa korvata muovipinnoitteet.

Siirry arkistoon »