Kyllä kai pienestä kuormatilasta, ja suuremmasta omapainosta on monia hyötyjäkin!!!

11.03.2025 3.00

Väite: Kuorman ylileveys johtuu enempi lastauksesta, kuin pankoista.


Puhumme Terminatorien-, ja TimberMaxxien markkinoinnin yhteydessä yleensäkkin vain niitten suurista ja keveistä, sekä polttoainetta säästävistä kuormatiloista. Tuolloin unohdamme pääosin aina kertoa sen, mitä hyötypuolia löytyy pienistä kuormakokoluokista , sekä  painavista yhdistelmistä, ja niitten mukanaan tuomista suurista polttoainekuluista!!!

Väite: Kuorman ylileveys johtuu enempi lastauksesta, kuin pankoista.

  Pienten kuormatilojen  ja painavien
        yhdistelmien hyödyt???

21.03.2025KATSO TÄSTÄ 21.3. ENERGIAPÄIVÄ ERIKOISLÄHETYS! Laaja paketti metsä, koneurakointi ja kuljetusalan asiaa
09.03.2025Kivirock maarakennus- ja kaivosalan ammattilehti on ilmestynyt
01.01.20252025 - Puukäärmeen vuosi .
01.01.2025??UUTISET--UUTISET??
24.03.2025 11.00Nippuväleistä löytyy rahaa !!!
24.03.2025 9.00Junavaunujen pankkovälit ovat edulliset, mutta vaunun pituus tuo lisäkuluja aerodynamiikasta.
24.03.2025 8.00Puutavarayhdistelmämme suomalaiseen etu junavaunuun verrattaessa on haluttaessa nippuvälin minimointi.
24.03.2025 7.00Tiesitkö että ...?!?
24.03.2025 3.00Löytyykö nippuvälien minimoinnista lisäeuroja???
24.03.2025 0.07Kuormansidonta ja sen varmistus sekä kuorman merkitseminen .

Siirry arkistoon »