Miksi kuumasinkitys on yleistynyt nopeasti perävaunurunkojen pinnoitteena mailman suurimmilla perävaunuvalmistajilla???

26.09.2025 0.07


1_1

Saksassa kuumasinkitys alkaa olla jo vakiokamaa jopa puoliperävaujen mittaluokankin vaunurungoissa, sekä niitten teräsosissa.- Meillä Suomessa ollaan yleisemmin vasta pikkuosissa , sekä pienperävaunuissa ja yllätykseksemme  kasvavassa määrin myöskin dolleissa.

images_25 lataus_3

images_35 images_33
Olen seurannut, ja ollut mukana kuumasinkityksen kehitysvaiheissa vuodesta 1986 alkaen , ja nähnyt Suomalaisten sinkkaamojen kehityskyvyn, sekä kehityksen rajoitteet, ja myös sen, miten Saksa, Kanada, ja nyt seuraavaksi myöskin Brasilia ajelevat "umpihangesta ohitsemme perusteräksisten perävaunujen, ja perävaunukomponenttien sinkkauksessa - valitettavasti??!!?? XXhj.26.9.2025

31.10.2025KATSO TÄSTÄ 31.10. LÄHETYS! Mielenkiintoinen kattaus kuljetus, maarakennus ja metsäalan asiaa
27.09.2025??UUTISET--UUTISET??
02.09.2025LUE TÄSTÄ! Kesän jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt - 148 sivua mielenkiintoista asiaa
07.11.2025 7.00Korvaavatko alumiinilokasuojat nyt vielä hyvinkin yleiset muovilokasuojat jo lähiaikoina???
07.11.2025 3.00Puutavarapankkojen pintakäsittelyissä on suuria eroja.
07.11.2025 0.07Terminator XXL pankkomallien kehityskaari alkoi keväällä 1976, 49 vuotta , ja 39 pankkomallia sitten.
06.11.2025 20.00Korkeatasoisin metallien tietotaito on vain "Ruutiukko porukalla" Suomessa - mutta onneksemme on !!!
06.11.2025 19.00Miksi teemme nyt myös tämän kolmen lujuusluokan irtotolppaisen " TimberMaxx Evo Zinc" irtotolppaisen pankkomalliston???
06.11.2025 18.00Kolme perusmetallia pinnoitteineen testattiin jo 2000-luvun alkuvuosina.
06.11.2025 17.00Materiaalivalinta - teräksissä ja teräksissä on suuria eroja.

Siirry arkistoon »