Terminator-, ja TimberMaxx tekniikka ohitti junavaunupankkojen ominaisuudet, mutta missä???

10.06.2023 7.00

1______________41917989_1_large1______________41917989_1_large1______________41917989_1_large

sp-vaunun mittapiirros

sp-vaunun mittapiirros

Terminatoteitten ja uusien TimberMaxxien aerodynamiikkaominaisuudet, ovat junavaunupankkoja paremmat , liukuestepinnat rautahammastuksen verran edellä - mutta korjaamista löytyy autoyhdistelmien pankojen paikkojen standardoimisessa, ja kiinnityksissä, ne ovat junavaunupankoissa esimerkillisen korkeatasoisia ja turhia työvaiheita poistavia.XXhj.10.6.2023

====================================

Seuraavaksi klo 09:00: _ Mistä johtuu puutavarayhdistelmän monimuotoisuus ????

07.09.2024KATSO TÄSTÄ 6.9. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
04.09.2024HUOMIO! Nyt kannattaa markkinoida - lähde mukaan ilmoituksella syksyn Metsäalan Ammattilehteen
01.09.2024 15.00KATSO TÄSTÄ - Hyviä uutisia! erikoislähetys FinnMetkosta - osa 3/3 lauantai
01.09.2024 10.00KATSO TÄSTÄ - Hyviä uutisia! erikoislähetys FinnMetkosta - osa 2/3 perjantai
29.08.2024KATSO TÄSTÄ - Hyviä uutisia! erikoislähetys FinnMetkosta - osa 1/3 torstai
08.09.2024 18.00Neliakselisen puutavara-auton omapaino ja kuormatilan koko ovat ratkaisevassa asemassa.
08.09.2024 17.00Mutta mistä mahtaakaan johtua tolppaporkeuksien hurjat erot ???
08.09.2024 15.00Puutavarapankkojen tolppapituudet kasvaneet merkittävästi
08.09.2024 13.00Metsäteollisuuden vaatima pankkojen minimi runkokorkeus on 12.0cm.
08.09.2024 12.00Sinkkipankkomallistomme kehittyy maailman kattavimmaksi pankkomalliksi.

Siirry arkistoon »