Miksi junavaunupankot ovat vakiopaikoilla, mutta autopankkoja siirrellään???

11.09.2023 11.00

Kymmenpankkoise yhdistelmät ovar ns. junapankkomallisia!!!

Samaa puuta ajetaan, samat miehet kuljettavat, mutta pankkovälit vaihtemee - ja ne vaihtelee vain vain autopankoissa.



Mistä johtuu autopankkovälien vaihtelutarve, ja miksi ne tuppaa silti olemaan vikapaikoissa.Autopankkojen purkuvälin säätelyyn on aikaa, mutta junapankkojen siirtelyyn ei ole mahdollisuutta, eikä realista tarvettakaan. 

1609921612195_1_orig_2

Junavaunut lastataan ja puretaan Formulavarikkovauhdilla, ja pankkoja ei tarvitse siirrellä. Junavaunupankot pysyvät paikoillaan koko vaunun käyttöiän - ja puu kulkee, eikä valituksia kuulu ei lastausmiehiltä, eikä purkumiehiltä
13.07.2024KATSO TÄSTÄ 12.7. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset sekä purku- ja kierrätysalan asiaa
28.06.2024 13.00LUE TÄSTÄ! Kesän jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt
13.07.2024 18.00Ford Capri palaa sähköistyneenä markkinoille 30 vuoden tauon jälkeen
13.07.2024 17.00Me kehitämme itseämme, ja tuotteitamme 100%:sesti muovittomaksi kannolta tehdasprosesseihin.
13.07.2024 15.00Olemme tietoisia siitä, että muovituotteet lähtevät raakapuun korjuu-, ja kuljetusketjusta kymmenessä vuodessa.
13.07.2024 13.00Lujat, ja ultralujat teräkset kuumasinkittynä ovat ehdotomia perusmateriaaleja puutavara-autovarusteissa.
13.07.2024 12.00Riikosen pojat kopioivat luvatta ketjupuikkarimme, mutta myös kehittivät sitä.
13.07.2024 11.00Kuumasinkityksellä on 20 vuoden pinnoitetakuu
13.07.2024 10.00Muovin syöttöä kourissa, metsäkoneissa, sekä junavaunuissa hillitsee "kertamaalaus". ??!!??
13.07.2024 9.00Pankkojen pinnoitekkin on osa tuottavuutta ja turvallisuutta: -Kuumasinkitys on ehdottomasti paras, kestävin, ja turvallisin teräksisten pankkojen pinnoitusmenetelmä.

Siirry arkistoon »