Kannanottoni Alucarin ja Metsätranssin harhauttavaan uutisointiin: " Terminatorit laittomia - alumiinipankkoihin yhtä paljon puita laillisesti" .

24.09.2024 3.00

Tässä on Metsätranssin Seppo Alakutsin Alucarille laatima artikkeli ko.lehden 5/2014 julkaisusta.

- Artikkeli on luettavissa kokonaan kyseisestä lehdestä ja Alucarin julkaisemasta nettilinkistä klikkaamalla allaolevaa kuvaa.

WP_20170414_10_42_23_Pro.jpg
Nyt kun aikaa on kulunut viisi+viisi vuotta , alkaa käyttäjäkunnalle selkeytyä tämän Alucar- pankkojen vertailutestin " LAILLISUUS , REHELLISYYS JA TARKOITUSPERÄ". 

Käsittelen tämän asian tässä oman totuuteni ja ymmärrykseni mukaan ja aluksi vain näin "Omilla pelloilla" - vasta myöhemmin korvauskäsittelynä aiheutuneista tappioista ja tarvittaessa  vaikkapa "Kellon alla". 
WP_20170414_12_03_20_Pro.jpg
Alucar pankkotesti ja Metsätrans uutusointi on aiheuttanut pankkoliiketoiminnoillemme alihankkijoista markkinointiin ja myyntiin järkyttävän suuret tappiot, mutta kertaluokkia suuremmat tappiot ovat syntyneet uutisoinnin johdosta sadoille uutisointiin sokeasti luottaneille rehellisille uutisoinnin vuoksi alumiinipankkoja edelleenkin käyttäville autoilijoille.
Tolpissa tukeva pulttikiinnitys ja pankkokiinnikkeeet mallia Exte M 60 runkovahvikkeella. 
Kuvasta linkki Alucar Eagle-sivuille /artikkeli

Uutisoinnilla Alucar (Exte) sai aikalisän, jonka aikana me olimme selviytymistaistelussa taloutemme ja viranomaisten kanssa , ja Exte etunenässä sekä Alucar jälkijunassa alkoivat kehitellä omia teräksisiä tilavampia pankkomallejaan. Jäljittelemään on lähtenyt Kuormaväline,Alucar,Pankkopörssi,  suoranaiseen laittomaan kopiointiin EHM - Virolaisella väärennöksellään.


Kuormakoon kasvattamisen tarve on nyt lopultakin nähty välttämättömäksi tuotannontekijäksi kaikissa puutavarayhdistelmien painoluokissa ja lähes kaikille autoille. Tämä tietoisuuden kasvu on pakottanut nyt jälkijunassa kehittelemään omia toinen toistaan tilavampia pankkomalleja ja pääosin Terminatorien ominaisuuksia jäljitellen.
Exte S mallisto on tilapankko , joka on kaikilta osin täysin omansa, eikä siinä ole missään Terminatorkopiointia - vain kuormatilaa on kasvatettu merkittävästi irtotolppaisiin alumiinipankkoihin verrattuna.S-malliston vajavainen pintakäsittely on aiheuttanut haittaa kaikkien teräksisten pankkomallien markkinoimmille.



"Alukarikka oli ensimmäinen ja SisuForest oli toinen , sekä Terminator tilapankko on kolomas samanmoinen". - Nämä pankkomallit ovat olleet Euroopan eniten jäljitellyt pankkomallit koko pankkovalmistuksen historiassa. Terminatoreitten osalla olen jo nyt vakuuttunut, että sen ylivoimaisia puunajon ominaisuuksia tullaan jäljittelemään/hyödyntämään laajasti ympäri maapallon.
uutena

-
Matka jatkuu : 

Klikkaa kuvasta TerminatorFaceen.

- Parasta kopioidaan aina -

Heikki Jokela
Elämäntyönä pankko.
Ps.Olemme käyneet näillä sivuillamme tarkasti läpi Metsätrans 5/2014 kuormatilavertailu artikkelin tarkoin ja toivottavasti myös ymmärrettävin  selvennyksin.hj
05.10.2024Laajasti koneurakointi ja kuljetusalan asiaa sekä raportti Alihankinta 2024 -messuilta
04.10.2024Tutustu 2013 vuoden tietopakettiin tästä : - Kolmekymmentä ja yksi hyvää syytä hankkia TERMINATORIT ... - puu76
30.09.2024Terminator XXL 8 aero ja 8.8 CE pankkotarjous / 09.2024 :
30.09.2024HUOMIO! Nyt kannattaa markkinoida - lähde mukaan ilmoituksella syksyn Metsäalan Ammattilehteen
04.08.2024UUTISET;--------- ;UUTISET
07.10.2024 15.00Väite: Kuorman ylileveys on enempi kiinni lastauksesta, kuin pankoista:
07.10.2024 13.00Kuorma on kuormansidonnan tärkein osapuoli.
07.10.2024 12.00Kuormaside pankosta pankkoon vaatii kiinteäasennuksen tai ääreis stopparit ajoneuvorungolle.
07.10.2024 11.00Irtotolppaisten pankkomallien hyödyt valmistuksessa markkinoinnissa, haitat käyttäjillä.
07.10.2024 10.00Kumpi pahempi ???

Siirry arkistoon »