Junavaunupankot ovat jo nykymuodossaan kuumasinkitystasolla.

22.09.2024 9.00

pankkojako,trukkipurku,purku,paukki ja pupu,

Rautateillä liikkuu 2500 rautatievaunua lastausterminalien, ja sellutehtaitten väliä. Jokaisessa vaunussa on 10 kpl pankkoja ja kaksi etusermiä. Nämä kaikki ovat nykypinnoitteeltaan muovimaalilla pinnotettuja.

Rautatiepankkojen muotoilu on jo nykymuodossaan sinkityksen kestävää, ja siis sinkittävää mallia. Pankkojen ultraluja materiaali on Raahelaista "pankkometallia" ja se on tietenkin kuumasinkitykseen hyvin soveltuvaa ja malliltaankin valumareukiä vaille valmis muovittumuus käsittelyyn.

Molempien vaunumallien etuseinät on tietenkin sinkittävä, ja vaunurunkojenkin "haavoittuvuutta" on syytä tarkastella pinnoitusmuutoksen kannalta.XXhj.22.9.2024

05.10.2024Laajasti koneurakointi ja kuljetusalan asiaa sekä raportti Alihankinta 2024 -messuilta
04.10.2024Tutustu 2013 vuoden tietopakettiin tästä : - Kolmekymmentä ja yksi hyvää syytä hankkia TERMINATORIT ... - puu76
30.09.2024Terminator XXL 8 aero ja 8.8 CE pankkotarjous / 09.2024 :
30.09.2024HUOMIO! Nyt kannattaa markkinoida - lähde mukaan ilmoituksella syksyn Metsäalan Ammattilehteen
04.08.2024UUTISET;--------- ;UUTISET
07.10.2024 17.00Kuormakokoeroa kasvattaa myös nippujen sisäleveys !!!
07.10.2024 15.00Väite: Kuorman ylileveys on enempi kiinni lastauksesta, kuin pankoista:
07.10.2024 13.00Kuorma on kuormansidonnan tärkein osapuoli.
07.10.2024 12.00Kuormaside pankosta pankkoon vaatii kiinteäasennuksen tai ääreis stopparit ajoneuvorungolle.
07.10.2024 11.00Irtotolppaisten pankkomallien hyödyt valmistuksessa markkinoinnissa, haitat käyttäjillä.

Siirry arkistoon »