Miksi pääosa pankkovalmistajista näkee muovin poiston pankkopinnoitteista turhaksi???

24.11.2024 9.00

Muovi on myrkkyä metsäteollisuudessa !!!Muovi on myrkkyä metsäteollisuudessa !!!

Terminatorit ja Timbermaxxit toimitetaan
 jo nyt tilattaessa  pankkojen tolppien, ja runkojen osalta 100%:sesti muovittomina, ja tietenkin myös teipeittä. Mutta muovia löytyy vielä meidänkin pankkotoimituksista. - Käyttöön ottoa hidastaa vain tilaajien tottumus muovipinnoitteihin, sekä täysin turhiin teippeihin.

Tolppamuoto suojaa muovituhoilta tehokkaasti, Malliesimerkki tietämättömyydestä Balttian pinnoituksissa.Ei muovia, eikä muoviteippejä.

Muovia on "pesiytynyt" nostokoukkuihin, triplavaimentimiin, ja pankkojen liukulevyihin. Näistä nostokoukut luulen osaavani tehdä muovinostokoukkujen tasolle, ja jopa paremmiksikin kumivalusta. Triplatkin onnistuu kumista, mutta kumi ei taatusti sovellu liukulevyihin - ratkaisua tähän pitänee nyt kysyä metsän puilta. 

triplavaimenninEnsimmäinen koekappalesarja on neljä kappaletta - näitä vertaillaan kiinnikkeittemme kumivaimenninmalliin.

Kiinnike on tehty Terminator- vaatimusten mukaisesti = kevyt, kestävä, monitoiminen ja turvallinen.

Niin. se miksi tasan kaikki muut pankkovalmistajat näkevät turhaksi muovittomuuden tuotteissaan, johtunee yksinkertaisesti näistä kolmesta syystä:

1. Muovittomuuteen siirtyminen vaatii hyvin paljon tietoa, ja korkeatasoista ymmärrystä koko pankko-, sekä apurunkojen rakenteitenkin osalta.

2. Muovittomuuteen siirtyminen vaari rankasti rahaa, koska vanhan tekniikan koko tuotepaketti meneekin lopulta täysin uusiksi - koko tuotanto on aloitettava "puhtaalta pöydältä":

3. Muovittomuuteen siirtyminen vaatii yritykseltä vuosikausien työn , jopa helpostikkin yli kymmenen vuotta.

Alupankotkin ovat teippien poiston jälkeen 100%:sesti muovittomia.


Näitten kolmen perusasian aloitusta on helpompi siirtää, seuraaville työntekijöille, kun lähteä tekemään päätöstä, ja sioittamaan satoja, ja satoja  tuhansia euroja  kehitystyöhön 100%:sesti muovittomien kuormatilojen tuotannon aloittamiseen. Elikkä on paljon helpompaa, ja halvempaa kehittää uusia teippejä ja ympäröidä pankot näillä sellueriä tuhoavilla  "tuoteuutuuksilla" ,sekä  samalla ollen  kuitenkin tietoisena siitä, että tehtaitten porteilla on ilmoitus siitä, että vastuu muovin tulemisesta tehtaalle ja tuotantoprosessiin on muovin  tuojalla = kuorma-auton kuljettajalla. - Alumiinipankot ovat onneksi äärihelpot ja valmistushinnassakin säästävät muuttaa 100%:sesti muovittomiksi, mikä onkin suuri helpotus kaikille alumiinisten eloksoitujen pankkomallien valmistajille, ja käyttäjille .XXhj.24.11.2024

08.02.2025KATSO TÄSTÄ 7.2. LÄHETYS! Laajasti mielenkiintoista kuljetus, maarakennus ja metsäalan asiaa
01.01.20252025 - Puukäärmeen vuosi .
01.01.2025??UUTISET--UUTISET??
09.02.2025 3.00Olemmeko jäämässä puutavaran korjuu-, ja kuljetuslaitteitten tuotteistamisessa 100%:sesti muovittomiksi maapallon kolmoseksi???
09.02.2025 0.07Ruostuvat ja irtoilevat muovipinnoitteet siirtymässä historiaan koko raakapuun korjuu-, sekä kuljetusketjun osalla jo lähivuosina - ja luontokin kiittää !!! l
08.02.2025 18.00100%:nen muovittomuus on tuleva vaade koko sellunkeittoon suuntautuvassa raakapuun käsittelyssä myös meillä täällä KotiSuomessamme..
08.02.2025 17.00100%:nen muovittomuus raakapuun maantiekuljetuksissa.
08.02.2025 15.00Tolppienkin tuottavuus ja turvallisuus tärkeitä
08.02.2025 13.00Pankot, ja pankkorunkojen korkeudet.
08.02.2025 11.00Kuumasinkitys ja muovit yhdistelmien rakenteissa Suomessa/PohjoisAmerikassa.

Siirry arkistoon »