Muttta mitäpähän tuon pyrypeltin hinaaminen maksaa käyttäjälleen, sekä kanssaliikenteelle???

20.01.2025 3.00




"Pyrypelti" on turhake joka tuo
perävaunuvalmistajalle ilmaisen mainostilan, mutta sen hinaamisen kulut maksaa perävaunun käyttäjä , - ja tuulilasien muodossa  myöskin maanteitten  kanssaliikenne.



Pitkä läppä painaa vain alle 10 kiloa kiinnitysvarusteineen, mutta sen yhdistelmään keräämä loiskuorma on helposti kesäkeleilläkin  jopa kymmenkertainen, mutta talvella se onkin sitten lumikuorman lisääjänä jo aivan erinomainen alustan painon, sekä  kuormakoon kasvattajana.



Pitkän läpän erityisominaisuudet eivät jää tokikaan tuohon hukka painojen kasvattamiseen.  Peräpään "pyrypelti" on erinomainen apu myös polttoaineen kulutuksen lisääjänä. Pitkän läpän avulla rakennettu umpiperä aiheuttaa polttoainekulujen kasvua helposti 1-2 litraa /100km yhdistelmän  keskivertonopeuksilla.XXhj.20.1.2025
15.02.2025KATSO TÄSTÄ 14.2. LÄHETYS! Laajasti mielenkiintoista kuljetus, maarakennus ja metsäalan asiaa
01.01.20252025 - Puukäärmeen vuosi .
01.01.2025??UUTISET--UUTISET??
16.02.2025 11.00Onko kuormakoko tuottavuutta , ja saadaanko ilmavastuksenkin minimoinnista tarpeellisia lisäeuroja????
16.02.2025 9.00UPM:n virtavesiohjelma tuottaa tulosta - uhanalainen taimen palasi kutemaan Arvajankoskelle
16.02.2025 7.00Mikä on viimeisin pankkovalmistajasi oma tekemänsä keksintö???
16.02.2025 3.00Metsän monimuotoisuutta voidaan lisätä puunkorjuun ja metsänhoidon yhteydessä - näin Finsilva onnistui 2024
16.02.2025 0.07Onko mahdollista tehdä raakapuuyhdistelmiä tuottavia keksintöjä ilman taksojen tippumista???
15.02.2025 18.00Kourallinen kuitua painaa 300 kg-1600kg. - Kuormatilan koko määräytyy kevyimmän lajikkeen mukaisesti
15.02.2025 17.00Pankkojen leveys??? - Mistäpä se mitataan, jos se ei näy pankosta???

Siirry arkistoon »