Muttta mitäpähän tuon pyrypeltin hinaaminen maksaa käyttäjälleen, sekä mitä haittoja se tuo kanssaliikenteelle???

23.06.2025 18.00




"Pyrypelti" on turhake joka tuo
perävaunuvalmistajalle ilmaisen mainostilan, mutta sen hinaamisen kulut maksaa perävaunun käyttäjä , - ja tuulilasien muodossa  myöskin maanteitten  kanssaliikenne.



Pitkä läppä painaa vain alle 10 kiloa kiinnitysvarusteineen, mutta sen yhdistelmään keräämä loiskuorma on helposti kesäkeleilläkin moni kymmenkertainen, mutta talvella se onkin sitten lumikuorman lisääjänä jo aivan erinomainen alustan painon, sekä  kuormakoon kasvattajana-, ja siten tuottavuutta syövänä näkyvyyshaittojen ohella luokassa tuhoisa .



Pitkän läpän erityisominaisuudet eivät jää tokikaan tuohon hukka painojen kasvattamiseen.  Peräpään "pyrypelti" on erinomainen apu myös polttoaineen kulutuksen lisääjänä. Pitkien läppien ja umpirakenteitten nykypaketti (=1-3 kpl) aiheuttaa polttoainekulujen kasvua käyttäjilleen jopa 1-3 litraa /100km. - Kokonaisuutena pitkän roiskeläpän eurojen tuhovoimakoko on luokkaa tuhansista kymmeniin tuhansiin euroihin jokaisena käyttövuoteaan !!!XXhj.23.6.2025
19.07.2025KATSO TÄSTÄ 18.7. LÄHETYS! Mielenkiintoista kuljetus, maarakennus ja metsäalan asiaa kesähelteilläkin
21.06.2025 20.00??UUTISET--UUTISET??
19.07.2025 12.00TimberRoad - projektin kalusto.
19.07.2025 11.00TimberRoad siirtoauton apurunkopaketti valmis tuotantovaiheeseen.
19.07.2025 10.00TimberRoad - projekti.tuo lisätehoa ja tuottavuutta raakapuu yhdistelmillemme.
19.07.2025 9.00Yhdistelmien kuormatilojen maksimointi.
19.07.2025 9.00Kiinnikekorkeuksien vaikutus hyötykorkeuteen
19.07.2025 8.00Terminator-, ja TimberMaxx kiinnikkeillä niitten käyttäjä tekee selvää rahaa !!!
19.07.2025 7.00Tolppavälejä vertaillaan, mutta yksi tärkeä tuppaa noissa" esittelyissä" unohtua.
19.07.2025 3.00Kuormatilakoon kasvatukseen lisäpotti pankkorungosta ja tolppaviisteestä.

Siirry arkistoon »