Aloitimme raakapuuyhdistelmien aerokehitystyöt 1985. ja matka jatkuu....

02.05.2025 8.00

Aeroyhdistelmmä nro 1. vuodelta 1986 - Aulis Airio.

Puutavarayhdistelmän ilmavastuksen
ja virtaustekniikan kehittämisestä löytyy iso raha, ja suuri turvallisuuslisä.- Tähän keskitymme edelleen, ja entistäkin täysivaltaisemmin.



Vetoauton kehitystyö on meille mahdotonta, mutta sen kaikki lisävarusteet päällirakenteista perävaunuihin, sekä myöskin jopa kuormaimiin kuuluu erityisosaamis alueeseemme. - Puutavarayhdistelmän tämän vuosituhannen kehitysversiomme tuotantoineen saanemme matkaan 2024 - 2025 aikana, ja se tehdään TimberRoad projektin ohjauksessa.XXhj.2.5.2025

Äärirajoja on haettu ja tuottavuus kokonaisvaltaisena on lähitulevaisuuden tavoite.

18.05.2025KATSO TÄSTÄ 16.5. LÄHETYS! Kuljetus, maarakennus ja metsäalan uutisi
17.05.2025Proforest 23.-24.5. Kalajoen lentokentällä: - "Tietoa. Kokemuksia. Ratkaisuja".
15.05.2025LUE TÄSTÄ! Kevään suuri Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt
14.05.2025 16.00Terminator XXL 8aero-, ja 8.8CE pankkojen 1vrk:n - 1 viikon perille toimitusvalmiudessamme olevat auto-, ja pv. pankkoerät.
19.04.2025 20.00??UUTISET--UUTISET??
21.05.2025 12.00Nippusidonnan turvallisuus ei tule tuunaamalla, eikä teippejä lisäämällä.
21.05.2025 11.00Heijastinteipit määrättiin pakollisiksi 2000-luvun lopulla. mutta nyt ne ovatkin jo "turhakkeita".
21.05.2025 9.00XXL -Evolution pankkomallistot tarjoavat raakapuukuljetuksiin kolme välttämätöntä valttikorttia.
21.05.2025 7.00Teipit jäävät pankoista pois, ja kuumasinkitys alkaa korvata muovipinnoitteet.
21.05.2025 3.00Muoviroskan lisääntyminen on suuri ongelma.

Siirry arkistoon »