Kertausta: - Puutavarayhdistelmien muuttaminen junapankkjaolle on äärihelppoa, ja äärikannattavaakin.

21.09.2024 18.00

https://asiakas.kotisivukone.com/files/terminator-xxl.kotisivukone.com/.album/1609921612195_1_small.jpg



Puutavarayhdistelmämme ovat liki poikkeuksetta 4+8 pankkoisia ja junavaunut 10 pankkoisia. Muutos junapankkojaolle vaatii yhdistelmän muuttamisen 4+6 pankkoiseksi. Tuo muutos on tunnin- parin homma , ja samalla yhdistelmän kantavuus lisääntyy lähes 400 kilolla, ja pihaan jää 2 kpl varapankkoja haaveribaraksi.



Kymmenpankkoinen yhdistelmä kuluttaa polttoainetta hieman vöhennän, ja loiskuormakokokin pyrkii pienenemään kymmenillä kiloilla.- Parasta on kuitenkin pikku opettelun jälkeen huomata pankkojen siirtely täysin tarpeettomaksi, ja junavaunupankkojaon kanssa täysin yhteneväksi. XXhj.21.9.2024

05.10.2024Laajasti koneurakointi ja kuljetusalan asiaa sekä raportti Alihankinta 2024 -messuilta
04.10.2024Tutustu 2013 vuoden tietopakettiin tästä : - Kolmekymmentä ja yksi hyvää syytä hankkia TERMINATORIT ... - puu76
30.09.2024Terminator XXL 8 aero ja 8.8 CE pankkotarjous / 09.2024 :
30.09.2024HUOMIO! Nyt kannattaa markkinoida - lähde mukaan ilmoituksella syksyn Metsäalan Ammattilehteen
04.08.2024UUTISET;--------- ;UUTISET
07.10.2024 15.00Väite: Kuorman ylileveys on enempi kiinni lastauksesta, kuin pankoista:
07.10.2024 13.00Kuorma on kuormansidonnan tärkein osapuoli.
07.10.2024 12.00Kuormaside pankosta pankkoon vaatii kiinteäasennuksen tai ääreis stopparit ajoneuvorungolle.
07.10.2024 11.00Irtotolppaisten pankkomallien hyödyt valmistuksessa markkinoinnissa, haitat käyttäjillä.
07.10.2024 10.00Kumpi pahempi ???

Siirry arkistoon »