Onkohan lainkaan mahdollista ????

13.02.2025 13.00


Raakapuun korjuu, ja kuljetusketju sisältää vieläkin koko matkaltaan ei-toivuttua muovia. Sitä on liki kaikilla raakapuun kosketuspinnoilla kaataokoneesta tehtaitten purkukneisiin. 

Muovi on myrkkyä metsäteollisuudessa !!!Muovi on myrkkyä metsäteollisuudessa !!!

Mutta kun to muovi on ei-tivottu materiaali sellunkeitossa ja irronneitten muovimaalipalasten ja teippien suunta on kohti tehtaita, ja sen myötä kohti sellukattilaa on vakavasti käsiteltävä asia käsillä, ja se on koko ketjun vamistajien, myyjien, ja käyttäjien otettava tosissaan, ja vastuullisestikkin.XXhj.13.2.2025



Pankkokiinnikkeissä sinkitys on Suomessa vallitseva pinnoite.

Boliden Kokkola on iso toimija.

Selvyydeksi: 
-Kaikki teipit ovat aina muovia
-Kaikki nykymaalit ovat aina muovia
-Kaikki nostokoukut ovat vielä muovia
-Kaikki liukupalat ovat vielä muovia
Kynnen kokoinen muovipala riittää
aiheuttamaan sellunkeitossa
mijoonatuhot!!! 

21.03.2025KATSO TÄSTÄ 21.3. ENERGIAPÄIVÄ ERIKOISLÄHETYS! Laaja paketti metsä, koneurakointi ja kuljetusalan asiaa
09.03.2025Kivirock maarakennus- ja kaivosalan ammattilehti on ilmestynyt
01.01.20252025 - Puukäärmeen vuosi .
01.01.2025??UUTISET--UUTISET??
23.03.2025 13.00Sudenkuoppa 2b.
23.03.2025 11.00Tuotantomenetelmät ja raaka-aineen vanhakantaisuus alumiinipankkojen harmina, muovittomuus apuna.
23.03.2025 9.00Metsäkoneitten kuormatilojen muuttaminen muovittomaksi on nopeaa ja helppoa.
23.03.2025 7.00Artikkelimme vuodelta 2019: - "Puutavaranipun sidonta on liukuestepintojen, kuormasiteitten ja nippuladonnan yhteispeliä".
23.03.2025 3.00Sudenkuoppa 1b.
23.03.2025 0.07Raakapuu yhdistelmän nippusidonnan kolme vaarallista, ja kallista "suden kuoppaa": 1b, 2n, ja 3b

Siirry arkistoon »