Oikeaoppisilla tolppa-, runko-, ja kiinnikeratkaisuilla kasvaa kuormatila vähän vaille paljon.

20.07.2024 17.00

Pankkojen kuormatilojen selkeyttämiseksi julkaisimme juuri kaksi artikkelia tolppien-, pankkorunkojen., sekä kiinnikkeitten vaikutuksista. Nämä kuormatilakokoon vaikuttavat "pikku lisät" vastaavat liki puolta pankkojen kokonaispinta-alaan ja tuottavuuteen vaikuttavista rakenneratkaisuista - vaikutuksista, mitkä eivät vaadi tuotteilta auronkaan lisäkustannuksia.

ALU-pankot - Alucar

Tuo pankkovalmistajien hiljaisessa tiedossa oleva osuus ei ole missään nimessä merkityksetön puutavarayhdistelmän tuottavuuden kannalta. Tämä on pankkorakenteitten muutos, mikä ei siis vaadi lisäinvestointeja , eikä mitään lisäkuluja käytöstä, vaan se on osuus, minkä korjaus yksistään vain tuo lisäeuroja kuormatilan kasvun myötä.



Pankoissa on toinenkin tuottavuuden kasvua itsestään lisäävä ominaisuus, mikä saadaan pankkojen sisäleveyden optimoinnilla , ja kolmas on maksimoidut pankkokorkeudet, mitkä saadaan "lahjana" minimoiduista runkokorkeuksista. - Nämä kaikki yhdessä hyödyntämällä pankkojen valmistushinta ei muutu, mutta Euro-tuottavuutta saadaan hyödynnettyä "vähän vaille paljon". XXhj.20.7.2024

21.03.2025KATSO TÄSTÄ 21.3. ENERGIAPÄIVÄ ERIKOISLÄHETYS! Laaja paketti metsä, koneurakointi ja kuljetusalan asiaa
09.03.2025Kivirock maarakennus- ja kaivosalan ammattilehti on ilmestynyt
01.01.20252025 - Puukäärmeen vuosi .
01.01.2025??UUTISET--UUTISET??
25.03.2025 18.00Onneksemme rautatiekuljetusten raakapuukuljetusten ilmavastus on, -ja pysyy huonolla tasolla.
25.03.2025 17.00Olosuhteet ratkaisevat aina komponenttien valinnan, mutta keveys, kuormatila ja aerodynamiikka tuovat poikkeuksetta lisätuloja.
25.03.2025 15.00Nippuvälin pienennyksestä apua ilmanvastusvoimiin.
25.03.2025 13.00"Terminoinnin" polttoainesäästöt ovat luokkaa - isot !!!
25.03.2025 11.00Hyvässä puutavarayhdistelmän aerodynamiikassa on paljon rahaa - ja kahta kautta.
25.03.2025 10.00Pankkomalliemme materiaalitestit.

Siirry arkistoon »