Metsäteollisuusmaa Kanada pyyhkäisi ohitsemme autovarusteluissa monessakin kohdassa.

21.07.2024 15.00


Kanadan , ja maailmankin suurin varustelija Deloupe otti omakseen reikäpankkomallimme, mutta vain tolppien osalta. Pankkorunkokorkeudet siellä nollattiin, vaikka lastaus-, ja purku tapahtuu likimain saman tekniikan laitteilla , mutta nyt purkuvälillä 0 cm !!!

Puolikasmallia Kanadasta. 2

Reikäpankkomme tuli Kanadan vakiopankoksi , mutta käänteisenä. Meidän tarkoitus oli pitää tolppapään viiste kuorman ulkopuolella, mutta sielläpä se kääntyikuorman puolelle, ja pienentämään kuormaa, jota maksimoitiin jopa kankkorunkokorkeuden nollauksella.



Me aloitimme esimerkillisesti kehitystyöt ensimmäisinä maailmassa muovittomien raakapuun kuljetuslaitteitten kosketuspintojen osalta jo 2000-luvun alussa, mutta Kanada ajoi siinäkin "umpihangesta ohitsemme". Kuumasinkitys on kehittynyt siellä korkealle tasolle, ja määrllisesti esimerlilliseksi - yksi on kuitenkin jäänyt meille , ja se on ultralujat sinkityskelpoiset teräkset, ja siitä suurkiitos Raahen Teräsmiehille.XXhj.21.7.2024

21.03.2025KATSO TÄSTÄ 21.3. ENERGIAPÄIVÄ ERIKOISLÄHETYS! Laaja paketti metsä, koneurakointi ja kuljetusalan asiaa
09.03.2025Kivirock maarakennus- ja kaivosalan ammattilehti on ilmestynyt
01.01.20252025 - Puukäärmeen vuosi .
01.01.2025??UUTISET--UUTISET??
23.03.2025 13.00Sudenkuoppa 2b.
23.03.2025 11.00Tuotantomenetelmät ja raaka-aineen vanhakantaisuus alumiinipankkojen harmina, muovittomuus apuna.
23.03.2025 9.00Metsäkoneitten kuormatilojen muuttaminen muovittomaksi on nopeaa ja helppoa.
23.03.2025 7.00Artikkelimme vuodelta 2019: - "Puutavaranipun sidonta on liukuestepintojen, kuormasiteitten ja nippuladonnan yhteispeliä".
23.03.2025 3.00Sudenkuoppa 1b.
23.03.2025 0.07Raakapuu yhdistelmän nippusidonnan kolme vaarallista, ja kallista "suden kuoppaa": 1b, 2n, ja 3b

Siirry arkistoon »