Kuormaimet kaipaavat pikku säätöä molemmissa uuden tekniikan kuljetuslaitteissamme.09.09.2024 18.00
TimberRoad projektin kuormain tulee olemaan malliltaan 16.5 tonnimetrinen Zeta, ja sen ulottuvuudeksi haetaan 11.6 m ulottumaa. Nosturin hydrauliikkaan kiinnitetään erityistä huomiota, koska sen käyttöaste on korkea, ja tehokkuusvaatimus ehdoton. Nosturi asennetaan kiinteäasenteisena auton perään, ja se lastaa auton, sekä 9.75 metrisen kolmoställisen perävaunun. Vaunu on nykytekniikkaa, ja se on pankoiltaan täysin kiinteäasenteinen , ja toimii ilman kalliita, ja painavia. sekä huoltotyötä kustannuksineen lisääviä siirtovarusteita. EcoBoxx on energiakoreilla varustettu yhdistelmä, jonka mittavat auton, ja perävaunun kuormatilat ovat maksimoidut tuottamaan. Uusi mitoitusluokka, ja uusi koritekniikka saavat seurakseen suurtehonosturin, jonka tonnimetriluokka ylittää 20 ja ulottuvuutta löytyy huimat 13.1 metriä. Hytti on ilmastoitu, ja työtehtävistä johtuen se on vatustettu tehokkaalla lämmityslaitteilla allergiasuodattimella. Molemmissa kuormaimissa on kehitetty lastausergonomia erittäin pitkälle, ja yksi tärkeä apu saadaan kuormaimien erittäin tukevasta sekä lastaustyötä helpottavasta kiinteä asennuksesta. Kumpikin kuormain varustetaan tehokkailla öljyn esilämmityksillä, sekä jäähdytyslaitteilla kuormaimen kestävyyden ja työtehon maksimoimiseksi. - Erityistä huomiota kiinnitetään valaistukseen-, kameratekniikkaan-, sekä hyttiergonomiaan uuden polven yhteydenpitolaitteineen. Tuotteet ovat nyt kehitystyön jälkeen siirtymässä tuotantvaiheen, ja olemme alkaneet valikoimaan uuden tekniikan laitteillemme käyttäjiä lääneittäin koko Suomen alueelta.XXhj.9.9.2024 |