Puutavara-auto Special 28.7.2024:- 1. Autotyypit.

28.07.2024 0.07

Käsittelemme tässä 28.7.2024 artikkelisarjassamme määrämittaisen raakapuun maantiekuljetus yhdistelmiä. 

  

Käsittelymme keskittyy pääosin kahteen perusyhdistelmään, 76- tonniseen kuormaimelliseen, ja 68- tonniseen kuormaajattomaan ns. siirtoautoon.



Käsittelemmä nyt näitten yhdistelmien varusteita, kuormausta, kantavuutta, kuormatilaa, nippumuotoa kuormansidontaa,käyttöominaisuuksia,  sekä käyttö-, että liikenneturvallisuutta.XXhj.28.7.2024

=====================================
Ps.Toivomme artikkeliemme tuovan käyttäjille ideoita paketin kehittämiseen kuormauksella, ja varusteitten käytöllä, ja tuottavampien osahankintojen, ja jopa kokonaispakettien suunnittelussa.
________________________________________________

21.03.2025KATSO TÄSTÄ 21.3. ENERGIAPÄIVÄ ERIKOISLÄHETYS! Laaja paketti metsä, koneurakointi ja kuljetusalan asiaa
09.03.2025Kivirock maarakennus- ja kaivosalan ammattilehti on ilmestynyt
01.01.20252025 - Puukäärmeen vuosi .
01.01.2025??UUTISET--UUTISET??
23.03.2025 13.00Sudenkuoppa 2b.
23.03.2025 11.00Tuotantomenetelmät ja raaka-aineen vanhakantaisuus alumiinipankkojen harmina, muovittomuus apuna.
23.03.2025 9.00Metsäkoneitten kuormatilojen muuttaminen muovittomaksi on nopeaa ja helppoa.
23.03.2025 7.00Artikkelimme vuodelta 2019: - "Puutavaranipun sidonta on liukuestepintojen, kuormasiteitten ja nippuladonnan yhteispeliä".
23.03.2025 3.00Sudenkuoppa 1b.
23.03.2025 0.07Raakapuu yhdistelmän nippusidonnan kolme vaarallista, ja kallista "suden kuoppaa": 1b, 2n, ja 3b

Siirry arkistoon »