Puutavara-auto Special 28.7.2024:- 2. Yleistä pohjustusta .30.03.2025 14.00
Raakapuu yhdistelmien yksityiskohtien käsittelyn yhdistelmän kantavuudesta näen nyt ajankohtaiseksi, koska kokemusta ammattikunnalla on eri vaihtoehtojen, ja niiten tuottavuuden osalta. - Myöskin tietoisuus on kehittynyt loiskuormienkin vaikutuksista ajotapahtumiin, ja niitten merkityksestä valvontaan sekä tuottavuuteen. ![]() Olen ollut kymmenissä Suomalaista raakapuuyhdistelmää, ja sen kehittämistä käsittelevissä testeissä jo vuodesta 1978 alkaen. Tietoni on jalostunut suurelta osin myöskin "kantapään kautta" .Nyt on kuitenkin vieläkin käytössä tuon aikaisen alumiiniyhdistelmäni perustekniikka. Tämä perustoiltaan 70-lukuinen tekniikka (vaikkakin sen kehitin) on auttamatta vanhaa tekniikkaa, ja se on tuottamatonta-, sekä monelta osin jo turvatontakin . ![]() Myt elämme vuotta 2025. ja tuotteet ovat kehittyneet alustojen ja lisäksi myös raakapuun kuljetusten päällirakenteittenkin osalta merkittävänkin paljon. - Nyt vuonna 2025, ja 2026 kehitämme tuon autoparin = 76 ja 68 tonniset yhdistelmät varusteineen aivan omalle tuottavuus-, ja turvallisuus tasolleen = TimberMaxx-luokkaan.XXhj.30.3.2025 ===================================== ![]() Ps. Niin ja seuraavaksi tarkennusta ajatukseen 76 ja 68 - yhdistelmäparin tuleva kantavuus vaade. |