Puutavara-auto Special 28.7.2024 :- 5. TR-68 - tonnisen omapaino.

28.07.2024 11.00

TimberRoad 68 tonnisen "siirtoauto yhdistelmän" omapaino on siis työkuntoisena 4+6 pankkoisena täysillä tankeilla  68.000kg - 52.500kg = 15.500 kg.




Kun kuusipankkoinen perävaunu painaa siis  6.750 kg, jää autolle omapainoa  8.750kg. Tuo omapainoluokka on toteutettavissa , kun valitaan veturi, minkä kokonaispaino on 26.000kg. XXhj.28.7.2024

????????????????????????????????????????????????????



Seuraavaksi TR 76 ja 68 yhdistelmien perävaunumalli????

?????????????????????????????????????????????????????

08.02.2025KATSO TÄSTÄ 7.2. LÄHETYS! Laajasti mielenkiintoista kuljetus, maarakennus ja metsäalan asiaa
01.01.20252025 - Puukäärmeen vuosi .
01.01.2025??UUTISET--UUTISET??
09.02.2025 8.00Retrorekkojen kevätralli valtaa Lahden
09.02.2025 7.00Terminatorit, sekä TimberMaxxit ovat kehittyneet korkeatasoisella Suomen ammattiosaamisella.
09.02.2025 3.00Olemmeko jäämässä puutavaran korjuu-, ja kuljetuslaitteitten tuotteistamisessa 100%:sesti muovittomiksi maapallon kolmoseksi???
09.02.2025 0.07Ruostuvat ja irtoilevat muovipinnoitteet siirtymässä historiaan koko raakapuun korjuu-, sekä kuljetusketjun osalla jo lähivuosina - ja luontokin kiittää !!! l
08.02.2025 18.00100%:nen muovittomuus on tuleva vaade koko sellunkeittoon suuntautuvassa raakapuun käsittelyssä myös meillä täällä KotiSuomessamme..
08.02.2025 17.00100%:nen muovittomuus raakapuun maantiekuljetuksissa.
08.02.2025 15.00Tolppienkin tuottavuus ja turvallisuus tärkeitä

Siirry arkistoon »