Puutavara-auto Special 28.7.2024 :- 8. TR-76 ja 68 yhdistelmät alle 22m yhdistelmien tuottamin monin hyödyin.
28.07.2024 15.00

Molemmissa kokonaispainoluokissa 76 ja 68 hyödynnämme alle 22 metrin mitoituksesta tulevia etuja. - Nämä edut näkyvät, ja tuntuvat eniten metsäteillä, sekä "lompsassa"

Alle 22m yhdistelmäpituus on unohtunut , vaikka sen edut ovat varsinkin raakapuun kuljetuksissa kiistattomia, ja lopulta myöskin metsäteillemme, sekä myöskin raajapuun kuljetuksen kalleille korjauksille.
1. Hyödyistä yksi selkein ja heti kuormakokoja kasvattava on 2.6m yhdistelmäleveyden käyttömahdollisuus , mikä sallitaan Suomessa siis alle 22m yhdistelmille.
2. Kantavuuslisä alle 22m yhdistelmissä on oikein oikein toteutettuna 1000kg- 3000kg.
3. Polttoainesäästöt 5%-10%/kuljetettu tonni aerodynamiikasta, ja kantavuuden kasvusta.
4. Kuormakokoa ja euroja syövän loiskuomakoon minimointi.
5. Kiinteästä kormaimesta, ja kiinteistä pankkojen paikotuksista saadut ajalliset-, ja rahalliset-, sekä kaiken kkukkuraksi myöskin turvallisuushyödyt.
6. Alle 22m yhdistelmän käytön helppois kaikissa raakapuun ajo-olosuhteissa.
Alle 22m yhdistelmät ovat olleet metsäteittemme, sekä niitten kääntöpaikkojen , ja vielä lisäksi suuren osan sivuteittemmekin kääntösäteitten mitoituksen vaatimuksina. - Näissä käyttöolosuhteissa monet nyky-yhdistelmämme asettavat kiusallisia haasteita raakapuun kuljetuksille metsästä purkupaikoille.XXhj.28.7.2024
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Seuraavaksi klo 16.00:Puutavara-auto Special 28.7.2024: - 9.Kuumasinkitys on vakiopinnoite autovarusteissa , nosturin kourassa, ja perävaunussa jo lähivuosina.
????????????????????????????????????????????????????
|