22- metrinen on mitoitettu Suomen metsäautoteitten vaatimusten mukaisesti.

12.09.2024 10.00

Raakapuukuormien nouto metsävarastoista on usein nyky kalustollemme kohtuuttomia vaativaa. Suomen metsäautotiet ovat mitoitetut 22-metrisen yhdistelmän maasto-ominaisuuksien, ja kääntyvyysvaatimusten mukaisesti. - Raakapuun epämääräinen katkonta, ja mitoiltaan kasvavat tienvarsipinot, sekä näistä johtuva perävaunujen pituuskasvu kasvattavat yhdistelmän kääntösäteet yli metsäteittemme mitoitusten.

68 tonnisen ,viisiakselisella vaunulla, kääntösäde 5.366m.

Optimaalisesti mitoitettu 22-metrinen yhdistelmä toimii metsätieverkostollamme oikomatta , ja siten vahinkoja aiheuttamatta.  Sen maksimaalinen kantavuus ja kuormatila , sekä minimaaliset polttoainekulut huoltokuluineen tuovat kaivattua vakavuutta raakapuun autokuljetuksen metsäpäähän. XXhj.12.9.2024


22-metrisen liikenneturvallisuus ominaisuudet kohenevat tukevammasta yhdistelmästä kuormattuna ajossa, ja sen pienemmistä nippuväleistä aiheutuvista takapyörteilyjen pienenemisistä. - Merkittävä etu on myös yhdistelmän metsäteille sopiva  yli viisimetrinen sisäkääntösäde.

14.09.2024KATSO TÄSTÄ 13.9. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
04.09.2024HUOMIO! Nyt kannattaa markkinoida - lähde mukaan ilmoituksella syksyn Metsäalan Ammattilehteen
20.09.2024 17.00IAA 2024: Vetykuorma-autolle innovaatiopalkinto
20.09.2024 15.00Kesla Oyj heikentää ohjeistusta vuodelle 2024 - Tilauskannat jäämässä ennakoitua pienemmiksi
20.09.2024 13.00Uusien autojen rekisteröinnit romahtivat EU:ssa elokuussa - Sähköautojen osalta liki kolmanneksella
20.09.2024 11.00KATSO VIDEO! Puhtaasti korkeammalle - vuokranostimet urakoitsijoilla Stora Enson Oulun tehtaalla
20.09.2024 9.30Muovi on myrkkyä ..??!!
20.09.2024 9.00Terminator pankkomallistossa on yhdistetty nippusidonnan ja tuottavuuden kovat vaatimukset.
20.09.2024 7.00XXL-pankkomallisto on vertaansa vailla tuottavuudessa, turvallisuudessa, sekä kestävyydessään..
20.09.2024 3.00Olosuhteet ratkaisevat aina komponenttien valinnan, mutta keveys, kuormatila ja aerodynamiikka tuovat poikkeuksetta lisätuloja.

Siirry arkistoon »