Onko sadan tonnin nosturin paikka puitten, ja sidosten välissä kuormassa ???

17.09.2024 18.00


Suorapuominen puutavaranosturi tungetaan autossa puitten sekaan ja sidotaan joskus jopa välttävästi. Tuo nosturimalli aiheuttaa lisäkuluja kuorman pienentäjänä, ja se aiheuttaa kuormaimelle lisää korjaus-, sekä huoltotarvetta.



Zetanosturi on "nosturimestarimiehille" outo lintu, mutta se on yleisin malli keskieuroopassa, ja Suomessakin monet ovat sen jo tyytyväisinä ottaneet omakseen. 



Suomalaisen yhdistelmän vetoauto soveltuu mainiosti jopa kiinteäasenteisen Zetan käyttöön ottoon. Zetan hankintahinta on likimain samassa luokassa suorapuomisen kanssa, ja sen "Euromallit" ovat painoltaan kevyempiä, sekä selviytyvät paljon vähemmillä korjauksilla, ja huolloilla. XXhj.17.9.2024
14.09.2024KATSO TÄSTÄ 13.9. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
04.09.2024HUOMIO! Nyt kannattaa markkinoida - lähde mukaan ilmoituksella syksyn Metsäalan Ammattilehteen
20.09.2024 17.00IAA 2024: Vetykuorma-autolle innovaatiopalkinto
20.09.2024 15.00Kesla Oyj heikentää ohjeistusta vuodelle 2024 - Tilauskannat jäämässä ennakoitua pienemmiksi
20.09.2024 13.00Uusien autojen rekisteröinnit romahtivat EU:ssa elokuussa - Sähköautojen osalta liki kolmanneksella
20.09.2024 11.00KATSO VIDEO! Puhtaasti korkeammalle - vuokranostimet urakoitsijoilla Stora Enson Oulun tehtaalla
20.09.2024 9.30Muovi on myrkkyä ..??!!
20.09.2024 9.00Terminator pankkomallistossa on yhdistetty nippusidonnan ja tuottavuuden kovat vaatimukset.
20.09.2024 7.00XXL-pankkomallisto on vertaansa vailla tuottavuudessa, turvallisuudessa, sekä kestävyydessään..
20.09.2024 3.00Olosuhteet ratkaisevat aina komponenttien valinnan, mutta keveys, kuormatila ja aerodynamiikka tuovat poikkeuksetta lisätuloja.

Siirry arkistoon »