Onko pankkojen siirtely viisasta, ja onko se edes tarpeellista.

02.09.2024 7.00

V



Pankkojen siitely on välttämätöntä 4+8 pankkoisen yhdistelmän perävaunussa. Siihen pn järkevää etsiä siirtopaikat, ja rajoittaa siirto ääreis stoppareilla aina vakiopaikalleen, että pankot olisivat vaunussa edes joskus oikealla paikallaan ilman niitten siirtelyä.





Pankkopaikat on sensijaan vakioitavissa 4+6 pankon yhdistelmissä. Tuollain kannattaa esimerkkiä hakea junavaunujen pankkojaoista, joissa pankot ovat kiinteästi paikoillaan koko viisikymmenvuotise käyttöiän ajan. Suomen raakapuukuljetus vaunut ovat kymmenpankkoisia ja niillä ajetaan kolmosta, rankaa, sekä tukkia. ja molempia  ilman pankkojen siirtotarvetta !!!



Pankot on paikoillaan myös 2+4 pankon auto yhdistelmissä ja pankkojen hydraulinen  siirto perävaunussa ei vaikuta kuormatun oikein mitoitetun yhdistelmän pankkojakoihin. XXhj.2.9.2024

14.09.2024KATSO TÄSTÄ 13.9. LÄHETYS! Ammattilehden Hyviä uutisia! tarjoaa kuljetus-, maarakennus- ja metsäalan tuoreet kuulumiset
04.09.2024HUOMIO! Nyt kannattaa markkinoida - lähde mukaan ilmoituksella syksyn Metsäalan Ammattilehteen
20.09.2024 17.00IAA 2024: Vetykuorma-autolle innovaatiopalkinto
20.09.2024 15.00Kesla Oyj heikentää ohjeistusta vuodelle 2024 - Tilauskannat jäämässä ennakoitua pienemmiksi
20.09.2024 13.00Uusien autojen rekisteröinnit romahtivat EU:ssa elokuussa - Sähköautojen osalta liki kolmanneksella
20.09.2024 11.00KATSO VIDEO! Puhtaasti korkeammalle - vuokranostimet urakoitsijoilla Stora Enson Oulun tehtaalla
20.09.2024 9.30Muovi on myrkkyä ..??!!
20.09.2024 9.00Terminator pankkomallistossa on yhdistetty nippusidonnan ja tuottavuuden kovat vaatimukset.
20.09.2024 7.00XXL-pankkomallisto on vertaansa vailla tuottavuudessa, turvallisuudessa, sekä kestävyydessään..
20.09.2024 3.00Olosuhteet ratkaisevat aina komponenttien valinnan, mutta keveys, kuormatila ja aerodynamiikka tuovat poikkeuksetta lisätuloja.

Siirry arkistoon »