Kuormansidonta : - VÄITE 23.

13.03.2025 0.07



VÄITE 23.: - Pankkojen paikoillaan pysyminen on nippusidonnan kannalta yksi tärkeistä perusteista. Liikkuva pankko tuo pahimmillaan jopa selvästi yli kaksinkertaisen rasituksen ko.nipun sidokselle.



Pankkojen paikoillaan pysymisen varmistaa oikein tehdyt auton-, ja perävaunun rakenneratkaisut pankkokiinnitysten , ja niitten kiinteitten stopparien yhteistyönä. - Lisäksi nippusidonta on parhaimmillaan tehtynä  ajoneuvon kiinteästä rungosta  kiinnitetyllä automaattikiristeisellä asetusten mukaisella automaattikiristeisellä ketjukiristimellä. XXhj.13.3.2025



Ps. Ilmatoiminen ja jatkuvakiristeinen sidontaketjun
     kiristys on toimivin, ja turvallisin nykytekniikan 
     nippusiteitten kiristysvaihtoehdoista.

08.11.2025KATSO TÄSTÄ 7.11. LÄHETYS! Mielenkiintoinen kattaus kuljetus, maarakennus ja metsäalan asiaa - raportti Teknologia25 näyttelystä
27.09.2025??UUTISET--UUTISET??
02.09.2025LUE TÄSTÄ! Kesän jättikokoinen Metsäalan Ammattilehti on ilmestynyt - 148 sivua mielenkiintoista asiaa
09.11.2025 14.00Suomi on pisimmällä ultralujien terästen sinkitystekniikassa - Saksa, ja Kanada lujien.
09.11.2025 13.00Rautapankko ruostuu, mutta Terminatorit ja TimberMaxxit ovat ruostumattomia....
09.11.2025 12.00Kuumasinkitys on vaativa ja korkeatasoinenn osaamis-, ja vastuullisuuslaji.
09.11.2025 11.00Roiskeläpät ja lokasuojat Kanadan malliin - onkohan meillä ammuttu reippaasti ohi maalin ???
09.11.2025 10.00Kuumasinkitys on puutavarapuolen perävaunuissa ehdottomasti pisimmällä Kanadassa.
09.11.2025 9.00Muovi on "supermyrkkyä" Metsäteollisuudessa - mutta onko muovi korvattavissa jopa paljon viisaammilla materiaaleilla.
09.11.2025 8.00Me aloitimme "muovipuhdistukset" jo 2000-luvun alkuvuosina.

Siirry arkistoon »