Onko peräasennusnoturin siirtoteline lopulta lainkaan tarpeellinen ???

12.01.2025 9.00

juna/auto ja pankkojen siirtelyt ja muut turhat , hankalat ja kalliit toiminnot

Suomessa peräasennus nosturin vakioteline on useimmiten hydtaulisiirrolla varustettu - Ruotdissa ei siirtotelineen käyttäjiä ole, vaan telinemalli on yleisemmin kiinteän telineen ominaisuudet omaba kartioteline = "Smedsbyn malli",

Mistä tämä mahtaa johtua, kun puut on samoja, kuormaajat ovat samoja, autot ovat samoja  ja perävaunutkin ovat malleiltaan, sekä mitoiltaan samoja- - Lisäksi purkukoneet, ja varastot ovat samoja??? XxHj.12.1,2025
08.02.2025KATSO TÄSTÄ 7.2. LÄHETYS! Laajasti mielenkiintoista kuljetus, maarakennus ja metsäalan asiaa
01.01.20252025 - Puukäärmeen vuosi .
01.01.2025??UUTISET--UUTISET??
12.02.2025 3.00Miksi vain Terminatoreit ja TimberMaxxit ovat vasta kuumasinkittyjä ???
12.02.2025 0.07Evolution ultralujat sinkkipinnoitetut pankkomallimme kattavat nyt kaikki Pohjoismaisten maantiekuljetusten tarpeet määrämittaisen raakapuun ajossa.
11.02.2025 18.00Nyt tarjoamme 10 yhdistelmän pankkopaketit edullisesti Evolution mallistona.
11.02.2025 17.00Tiesitkö , että???: -Terminatorien ja TimberMaxxien pintakäsittelyssä on myös täysin ruostumaton ja siis 100% muoviton = kuumasinkitysvaihtoehto, - olisiko siinä mitään järkeä ???
11.02.2025 15.00Käännetäämpä asiat toisin päin !!!???!!!
11.02.2025 14.00Toimitusvaraukset 24/7
11.02.2025 13.00Puutavarayhdistelmän "Terminointi" monessa tapauksessa edullisin ja tuottavin investointi.

Siirry arkistoon »