Onko nykyinen metsäpään kuormaajallinen yhdistelmämme koko ajokaluston , sekä myös tuottavuudenkin ääri tehokas "tuholainen" ???

14.02.2025 14.00


Oletko miettinyt , miksi metsätiemme ovat ahtaita, ja miksi kalusto kärsii ylenmäärin metssöpään siirroista???



Metsätiemme ovat sitä mitä ne ovat.-  Muutos vaatisi kääntöpaikkojen lisäksi korjauksia koko tiestöön , ja koko Suomen alueella.

Teräsmiesten Teräsmiehet.

Metsäteillemme ylimitoitettu ja painavakin kalusto maksaa mm. hankintakuluina-, korjauksina-, ja teitten kunnostuskuluina-, + sekä myös ylimääräisinä siirtelykuluina.

1489612731666_1_small

Mutta tiet ovat sitä, mitä ovat = myös seuraavatkin vuosikymmenet. Toinen , ja käytännössä ainut järkevä vaihtoehto on kaluston räätälöinti "metsäpolkujemme" mukaiseksi - mutta Tuntemattoman Sotilaan sanoin kysyn teiltä alan vastuullisilta metsäpään Specialisteilta: -" Onko se laikka mahollist" ??!!?? XXhj.14.2.2025

=================================

Ps. Tähän "ikuisuus kysymykseen" haemme ratkaisun
mahdollisuuksia tulevan viikonvaihteen artikkelisarjoilla.
-Kannaattaa pomminvarmasti tutustua, ja myös omaksua!!!
=====================================

16.03.2025KATSO TÄSTÄ 14.3. LÄHETYS! Laajasti mielenkiintoista kuljetus, maarakennus ja metsäalan asiaa + raportti Seinäjoen Konepäiviltä
09.03.2025Kivirock maarakennus- ja kaivosalan ammattilehti on ilmestynyt
01.01.20252025 - Puukäärmeen vuosi .
01.01.2025??UUTISET--UUTISET??
21.03.2025 3.00Puutavaraydistelmän etuseinä on hyvin toimivana vaikeusasteluokassa erittäin vaikea.
21.03.2025 0.07Maailman ensimmäinen 100%.:sesti muoviton pankkomallisto syntyi 2000-luvun alkuvuosina.
20.03.2025 18.00Puutavarapankko
20.03.2025 17.00Alumiini
20.03.2025 15.00Miksi teemme nyt myös tämän kolmen lujuusluokan irtotolppaisen " TimberMaxx Evo Zinc" irtotolppaisen pankkomalliston???
20.03.2025 13.00Terminator XXL Evo 5 Zinc tarjoaa tuottavuutta, turvallisuutta ja puhdasta aerodynamiikkaa puutavarayhdistelmiin.

Siirry arkistoon »